Peppermint Medical dla kosmetyków Skin Mood

W ramach działań dla serii ekskluzywnych kosmetyków Skin Mood agencja Peppermint Medical przygotowała komunikację BTL: m.in. claim akcji oraz zaprojektowała materiały POS informujące o właściwościach kosmetyków marki Skin Mood tj. ulotki, foldery dla konsumentów oraz standy, które są dystrybuowane w punktach sprzedaży m.in. w sklepach Sephora.

Obecnie w drogeriach prowadzona jest akcja promocyjna, gdzie za zakup produktów powyżej 75 zł konsumentka otrzymuje kosmetyczkę wraz z próbkami kosmetyków Skin MOOD.

Ekskluzywne kosmetyki z linii Skin Mood skierowane są do kobiet powyżej 25 roku życia, stojących u progu kariery zawodowej, posiadających wykształcenie średnie i wyższe, głównie mieszkanek dużych miast, o ponadprzeciętnych dochodach, które jednocześnie przedkładają jakość kosmetyku nad jego cenę. Nowa linia innowacyjnych kosmetyków opracowana została przez Centrum Naukowo – Badawcze Dr Irena Eris. W nowych kosmetykach zastosowane zostały innowacyjne mikrokapsułki AFFINISPHERE®, które działają w miejscach przetłuszczania się skóry. W skład serii kosmetyków wchodzą następujące produkty: DuoAffiniKrem 1, DuoAffiniRegulator 2, AffiniKrem pod oczy, AffiniTonik, AffiniŻel do mycia twarzy.

Wprowadzeniu nowej linii kosmetyków towarzyszy również kampania reklamowa w prasie przygotowana przez PZL – po raz pierwszy został wykorzystany do tego nowy format – rozkładówki. Do przygotowania kampanii nowych kosmetyków zaangażowano znakomitego fotografa: Marcina Tyszkę oraz modelkę Kamilę Wawrzyniak.