Zadaniem Peppermint Medical było zaprojektowanie nowego podejścia do promocji leku, przy użyciu najbardziej efektywnych narzędzi BTL i unikalnych kanałów komunikacji.
Jak mówi Mariusz Cierniak, Prezes Zarządu Peppermint Medical: Komunikacja w projekcie została rozdzielona na działania lokalne i ogólnopolskie, a precyzyjne wyselekcjonowanie najbardziej efektywnych kanałów pozwoliło Peppermint Medical na dotarcie z komunikacją kampanii wyłącznie do obranych grup docelowych i zbudowanie bazy potencjalnych odbiorców produktu.
Głównym narzędziem kampanii jest przygotowany przez agencję Peppermint Medical program lojalnościowy „Witalność i Pasja”. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie osób, które ukończyły 50 lat, do aktywnego stylu życia, poprzez budowanie bezpośrednich i pozytywnych skojarzeń z marką Geriavit Pharmaton®.
W ramach programu lojalnościowego został założony klub „Witalność i Pasja”. Członkowie klubu otrzymują kartę członkowską, która upoważnia do otrzymania atrakcyjnych rabatów w wybranych punktach handlowych i usługowych oraz do darmowej prenumeraty kwartalnika o charakterze prozdrowotnym „Witalność i pasja”, przygotowanego przez Peppermint Medical.
Do projektu zaangażowane zostały również osoby, które są lokalnymi autorytetami, pozyskano wsparcie środowiska medycznego. W kampanii wykorzystano również marketing szeptany.
Agencja Peppermint Medical realizuje kampanię w ramach wygranego w ubiegłym roku przetargu na całoroczną obsługę marki Geriavit Pharmaton®.