Peppermint rozwija dział eventów

Maciej zajmie się rozbudową działu i koordynacją projektów związanych z realizacją eventów dla klientów Peppermint. Rozbudowa działu eventów jest konieczna w związku z coraz większą ilością tego typu projektów realizowanych przez agencję m.in. w ostatnim czasie dla marki Heyah, Lech oraz Nivea.

Jak mówi Maciej Mitoraj – Dyrektor Strategiczny Peppermint: Rozbudowa działu eventów to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy poszukują nowych form dotarcia dla swoich marek. Jestem przekonany, że nasz wewnętrzny potencjał i doświadczenie Macieja pozwoli na kreowanie i realizowanie niestandardowych projektów.

Maciej Witt jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego wydziału Turystyki i Rekreacji. W trakcie swojej kariery zawodowej był m.in. związany z agencja reklamową Afekt, gdzie odpowiadał za realizację eventów, następnie prowadził własną działalność realizując projekty eventowe dla takich Klientów jak: NIVEA Polska S.A., TUI Polska, Amica Wronki, KP S.A., Electrolux oraz BZ WBK.

Maciej uwielbia sporty ekstremalne, uczestniczył w wyprawach wysokogórskich, narciarstwa ekstremalnego, brał udział w wielu rajdach ekstremalnych m.in. był finalistą w Marlboro Adventure Team w USA.

W agencji Peppermint Maciej jako Event Manager będzie odpowiedzialny za koordynację projektów eventowych realizowanych przez agencję oraz rekrutację i zarządzanie zespołem. Agencja obecnie prowadzi rekrutację kolejnych osób do działu event.