Na opakowaniach nowej marki „Hugo” wykorzystana została postać Hugo-bohatera gier komputerowych oraz lubianego przez dzieci programu emitowanego w Polsacie. Nowy produkt Hugo przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 7-12 lat, dostępny jest w 3 smakach: sera, pizzy i cebuli.
Celem kampanii ATL jest budowa świata Hugo, kształtowanie wizerunku marki oraz poinformowanie o promocji. Działania obejmą telewizję (TVP, Polsat, Cartoon Network, Fox Kids), prasę dziecięcą (m.in. Barbie, Disney i Ja, Kaczor Donald, Ciuchcia) i Internet. Oprócz tradycyjnych działań reklamowych w kampanii wykorzystano popularny program dla dzieci „Hugo”, przy pomocy którego promowana jest marka nowego produktu. Co niedzielę w trakcie emisji programu prowadzący przekazują zasady loterii promocyjnej prowadzonej
w ramach kampanii chrupek „Hugo” oraz podają wyniki losowań, nagrodą jest m.in. udział w programie „Hugo”.
Koncepcję i scenariusz spotów i billboardów sponsorskich przygotowała agencja PEPPERMINT. Za produkcję animacji 3D i billboardów odpowiada doświadczona w tym zakresie firma Entertainment & Licensing Management (ELM).
W ramach kampanii planowana jest również silna komunikacja za pośrednictwem strony internetowej Hugo przygotowywanej przez agencję Peppermint we współpracy z agencją marketingu mobilnego MobiJOY!
Kampanii towarzyszy ogólnopolska loteria promocyjna „Zdrapki”, komunikowana na opakowaniach. Do opakowań wrzucane są zdrapki, na których pokazywane są dobre i złe postacie ze świata Hugo. Zdrapanie dobrej postaci umożliwia udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Do wygrania są: laptopy, gry Hugo, maskotki Hugo oraz udział w programie Hugo w Polsacie.
Do sklepów w całej Polsce dostarczone zostały materiały POS przygotowane przez agencję PEPPERMINT tj; standy, naklejki na podłogę, shelf linery, wobblery na półkę, shelf stoppery, owijki paletowe, hangery, krawaty na paczki.
Wprowadzenie nowej marki wspomagane jest również działaniami public relations w prasie handlowej i konsumenckiej.
Agencja PEPPERMINT realizuje projekt w wyniku wygranego w styczniu przetargu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
The Lorenz Bahlsen Snack-World jest jednym z czołowych producentów na rynku słonych przekąsek. W swoim portfolio posiada takie produkty jak: Crunchips, Curly, Saltletts oraz Monster Munch, Lunch Clubs, Peppies, Nic Nac’s, Snack Hit i Lajkonik.