Peppermint z Amiką do Mediolanu

Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży we wszystkich kategoriach sprzętu Amica oraz zachęcenie konsumentów do zakupu kompletów sprzętu tej marki. Działania skierowane do konsumentów planowane są do końca października 2005, natomiast akcja „Mediolan od kuchni” prowadzona będzie do końca roku.

W ramach akcji „Mediolan od kuchni” projektanci studiów mebli kuchennych zbierają punkty za sprzedaż wybranych produktów Amica, dzięki którym odbierają nagrody. Akcję uatrakcyjnia rywalizacja pomiędzy uczestnikami w zakresie liczby sprzedanych sztuk urządzeń w 6 kategoriach oraz konkursy prowadzone z wykorzystaniem połączeń SMS i na stronach WWW. Główną atrakcją jest wyjazd na targi Eurocucina w Mediolanie dla 8 osób, które sprzedadzą najwięcej produktów Amica. Targi Eurocucina to największe wydarzenie branży meblarskiej w Europie. Wyznaczają one najnowsze trendy w projektowaniu wnętrz kuchennych. Dodatkowo w ramach akcji projektanci mogą wygrać darmowe stworzenie strony WWW swojego studia kuchennego oraz reklamę na stronie internetowej Amica. Akcja komunikowana jest za pośrednictwem materiałów POS przygotowanych przez agencję i dostarczonych do studiów mebli kuchennych oraz hurtowni, strony www oraz SMS-ów. Za obsługę kanału SMS odpowiada agencja MobiJOY. Agencja Peppermint we współpracy z Amiką przygotowała koncepcję akcji, a także zajmuje się jej realizacją.

W ramach akcji „Rabaty do kompletu” przy zakupie 2 sprzętów do zabudowy spośród produktów Amica objętych promocją, konsumenci otrzymują rabaty na zakup trzeciego sprzętu. Akcja komunikowana jest w punktach sprzedaży za pośrednictwem materiałów POS przygotowanych przez Peppermint.

Agencja Peppermint na stałe współpracuje z Amiką od 2003 roku obsługując markę Amica w zakresie działań BTL.