Personicx Prospect Pool – nowy, tańszy sposób pozyskiwania rekordów do kampanii marketingu bezpośredniego

Wiele firm zainteresowanych bardziej intensywnym wykorzystywaniem narzędzi marketingu bezpośredniego czy też kierujące swoją ofertę do szerokich grup docelowych napotyka na istotne ograniczenia związane z dostępnym wolumenem list mailingowych oraz zakresem informacji o potencjalnych odbiorcach. Tacy klienci poszukują więc rekordów w bazach pochodzących od różnych dostawców, które poza podstawowymi opisem konsumenta mają ze sobą niewiele elementów wspólnych i uniemożliwiają dokonywanie skutecznych selekcji.

Rozwiązaniem eliminującym te mankamenty ma być nowa propozycja Acxiom Polska – Personicx Prospect Pool. Poprzez stworzoną segmentację Personicx, która na podstawie prostych informacji takich jak wiek i miejsce zamieszkania potrafi przypisać każdego konsumenta do jednego z czterdziestu dokładnie zdefiniowanych segmentów, istnieje możliwość nadania wspólnego mianownika danym pochodzącym z różnych źródeł oraz dokonywać w bazie selekcji pod kątem różnorodnych produktów i usług.

W chwili obecnej Personicx Prospect Pool zawiera ponad 700 tys. potencjalnych klientów (docelowo dzięki bazom partnerskim wolumen ten ma wzrosnąć kilkukrotnie) wraz z informacjami o osobach o najwyższej skłonności do korzystania z marketingu bezpośredniego, czyli takich, które same zgłosiły się do programów promocyjnych.