Pieniądze wakacji nie mają – SGB zachęca do oszczędzania

Weź sobie wolne, niech pracują pieniądze takie wakacyjne wezwanie można znaleźć w spocie flagowego produktu Spółdzielczej Grupy Bankowej Lokaty z nagrodami.

Właśnie rusza kolejna edycja najpopularniejszej lokaty w bankach spółdzielczych SGB. Niski próg wejścia, wartościowe nagrody i  ,przygotowywane co kwartał przez Men at Work, kampanie przyciągają do SGB oszczędności coraz większej rzeszy klientów.
 

Letnia edycja kampanii jest trzecią z rzędu przygotowaną w nowym formacie. W rysunkowych spotach bohaterowie demonstrują absurdalne pomysły na zdobywanie lub pomnażanie pieniędzy. Na szczęście klienci SGB ich nie naśladują, wybierają pewny zysk na coraz popularniejszej Lokacie z nagrodami.

Sprzedaż lokat promocyjnych od 23.07.2012 r. do 12.10.2012 r

Kampania obejmuje prasę, telewizję i materiały w placówkach. Spot będzie emitowany od 1 sierpnia.  Zakup mediów należy do MediaConcept.

Źródło: Spółdzielcza Grupa Bankowa