Easy Payment Services startuje z kampanią promującą pozabankową kartę z odnawialnym limitem kredytowym, wydawaną we współpracy z Mastercard. Kampania zostanie realizowana w TV oraz kanałach cyfrowych.
W kwietniu br. firma Easy Payment Services rozpoczęła przetarg domów mediowych oraz agencji kreatywnych. Współpracę w zakresie obsługi mediowej wygrała agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group, która działa na rynku w Polsce od 2010 roku i oferuje usługi w zakresie przygotowania strategii komunikacji, planowania oraz zakupu mediów. W przetargu agencji kreatywnych zwyciężyła agencja Ludojady, specjalizująca się w reklamie ALT/BLT, strategii, brandingu oraz social mediach. Produkcją filmu zajął się FilmVision, działający w branży od 8 lat.
Bohaterem reklamy jest sługa AXI, w niebieskim kolorze AXI Card, a hasłem przewodnim kampanii „Niech pieniądze ci służą”.
– Karta AXI oferuje dla nowych klientów wysoki limit kredytowy wynoszący 4000 zł. Obecni klienci firmy mogą starać się o zwiększenie limitu nawet do 6000 zł. Aby zostać właścicielem karty, należy wypełnić prosty wniosek dostępny na stronie www.axi-card.pl. 6 czerwca startujemy z emisją spotu reklamowego, który ma na celu zwiększenie świadomości wśród potencjalnych klientów karty AXI. Axi Card posiada wiele zalet, które staraliśmy się przedstawić w reklamie: darmowe wypłaty z bankomatów, wysoki odnawialny limit dostępny na karcie, 30-dniowy, darmowy okres testowy czy również brak naliczonych opłat, w momencie braku korzystania z karty. – komentuje Marcin Szporka, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży z Easy Payment Services. Dodatkowo, na co zwracamy uwagę w komunikacji cyfrowej, koszty użytkowania karty są kilkukrotnie niższe niż dla popularnych pozabankowych produktów krótkoterminowych („chwilówki”), choć oczywiście wyższe niż dla produktów bankowych – dodaje Szporka – co prezentujemy na specjalnie przygotowanej stronie https://axi-card.pl/ile-kosztuje-axicard.
6. czerwca 2022 wystartowała pierwsza kampania promująca kartę. AXI Card to produkt finansowy, skierowany do osób szukających dodatkowego zastrzyku pieniędzy (nawet 6000 zł). Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki i produktu, zwiększenie konwersji oraz dotarcie do jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych.
Spot TV Wakacje 30 sekund: https://www.youtube.com/watch?v=xYWs0cv4y0w
Spot TV Wakacje – skrót 15 sekund: https://www.youtube.com/watch?v=gnzW1-e8KZ0
Wakacje – bumper online 6 sekund: https://www.youtube.com/watch?v=CDoYE9yC2G0
Generyk – bumper online 6 sekund: https://www.youtube.com/watch?v=XMnIz8aGzIc
Źródło: AXI Card