Dzięki temu wynikowi Profit umocnił się na pozycji lidera rynku magazynów gospodarczych. Dla porównania średnia sprzedaż tytułu zajmującego drugie miejsce w tym segmencie wyniosła 37 807.
Ze swoimi 162 tysiącami czytelników zajmuje pozycję lidera w czytelnictwie magazynów gospodarczych (Źródło: PBC General zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, styczeń – lipiec 2004, N=21 059). Profit jest również pismem, po które zdecydowanie najczęściej sięgają menedżerowie: tytuł czyta co 10 przedstawiciel kadry kierowniczej (Źródło: PRO zrealizowane przez SMG/KRC, ZCS, mar. 2004, N = 2 364).
Od maja tego roku Profit systematycznie rozbudowuje brand i wydaje specjalne, limitowane wydania, które nie są dystrybuowane w ogólnodostępnej sieci sprzedaży. W maju ukazał się unikatowy katalog „Inwestorzy 2004 – 269 firm, które planują ekspansję w Polsce”, zawierający pomocne dla firm informacje na temat możliwości nawiązania współpracy z inwestorami z Unii Europejskiej. Od 17 września na rynku znajduje się katalog „Fundusze dla firm”, będący kompendium informacji na temat unijnych pieniędzy.