Pierwszy e-podpis na umowie biznesowej

Podpis elektroniczny jako jeden z istotnych elementów nowoczesnego biznesu stanowi niezbędny czynnik rozwoju e-gospodarki. Jego stosowanie znacząco usprawnia współpracę między firmami i realizację transakcji biznesowych, podnosi poziom ich bezpieczeństwa oraz redukuje koszty związane z obiegiem papierowych dokumentów. Wraz z podpisaniem umowy za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego Polkomtel SA rozpoczyna nowy etap współpracy z klientami korporacyjnymi, w którym aktywność biznesowa w znacznie większym stopniu niż obecnie oparta będzie na technologiach teleinformatycznych. Podpis elektroniczny jest jej kluczowym elementem.

Polkomtel SA, dążąc w swych kontaktach z klientami biznesowymi do maksymalnej optymalizacji wzajemnej współpracy w oparciu o najnowsze rozwiązania teleinformatyczne, planuje zintegrowanie podpisu elektronicznego z internetową aplikacją dla biznesu Asystent. System Asystent został stworzony w celu ułatwienia klientom biznesowym korzystania z usług sieci Plus oraz skrócenia czasu niezbędnego do zarządzania firmowymi zasobami teleinformatycznymi. Umożliwia m.in. samodzielne konfigurowanie konta firmy, składanie zamówień na zakup produktów, generowanie raportów bilingowych oraz zlecanie usług serwisowych. Operacje na koncie klienta dokonują się w czasie rzeczywistym, system dostępny jest online.