Pierwszy, niszowy serwis naleśnikowy

Czasami są to wyspecjalizowane lokale, dla których naleśniki są kwintesencją dobrego smaku i możliwości uraczenia podniebienia daniem tak smacznym, jak i stosunkowo tanim. Czasami są to lokale, które posiadają bardziej urozmaicone menu, aczkolwiek tego jakże wspaniałego dania pominąć nie mogły.

Baza lokali zawiera kilkaset wpisów, od prostej informacji z danymi kontaktowymi po rozbudowane prezentacje internetowe. Dzięki zastosowanym mechanizmom możliwe jest wywoływanie maksymalnej ilości interakcji pomiędzy klientem a lokalem, w celu uzyskania wysokiego poziomu lojalności. W przygotowaniu jest system pozwalający na komunikację z wykorzystaniem SMSów.

Serwis przygotował specjalną ofertę dla nowopowstałych lokali gastronomicznych, oferujących między innymi naleśniki. Dlatego, że często brakuje im środków na wykonanie profesjonalnej strony www, serwis oddaje im pakiet usług o pełnej funkcjonalności, w półroczną, nieodpłatną dzierżawę.