Towarzystwo ubezpieczeń Link4 uruchomiło pierwszy poza Warszawą punkt obsługi klienta. Oprócz stolicy Wielkopolski, także mieszkańcy Wrocławia już wkrótce będą mogli załatwić sprawy związane ze swoją polisą bezpośrednio u konsultantów towarzystwa.
Link4 jest pionierem w sprzedaży ubezpieczeń w tak zwanym systemie direct. – Otwarcie naszych punktów obsługi w centrach największych polskich miast to ukłon w stronę tych naszych klientów, którzy cenią sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem towarzystwa ubezpieczeniowego. Miejsca te stanowić będą uzupełnienie podstawowych kanałów kontaktu z Link4, jakimi są telefon i internet – informuje Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.
Poznański punkt obsługi klienta Link4 znajduje się w reprezentacyjnej części miasta, w kamienicy przy ul. Święty Marcin 69. Można w nim osobiście: poradzić się konsultanta w doborze zakresu i typu ubezpieczenia (komunikacyjnego, mieszkaniowego czy turystycznego), wyliczyć składkę, kupić lub odnowić polisę, a także dokonać zmian w posiadanym ubezpieczeniu czy złożyć dodatkowe dokumenty dotyczące swojej polisy.
Pierwsze dwa punkty kontaktowe ubezpieczyciela otwarto do tej pory w Warszawie. Natomiast w planach jest uruchomienie podobnego miejsca we Wrocławiu.
Źródło: Link4