Pierwszy w Polsce hotel Hilton Garden Inn otwarty w Krakowie

Hilton Worldwide otworzył pierwszy hotel Hilton Garden Inn (HGI) w Polsce. Obiekt zlokalizowany jest w zabytkowym Krakowie, drugim co do wielkości polskim mieście, które znajduje się na liście Światowego Dziedzictwa Kultury.

Nowo zbudowany hotel usytuowany został na brzegu Wisły, niedaleko Rynku Starego Miasta, skąd można podziwiać widok na Zamek Królewski na Wawelu. HGI Kraków to trzeci obiekt hotelowy Hilton Worldwide w Polsce obok ekskluzywnego Hilton Warsaw Hotel and Convention Center oraz Hilton Gdańsk, który został otwarty w lipcu 2010 r.

W wystąpieniu inauguracyjnym Simon Vincent, prezes Hilton Worldwide na Europę, powiedział: „Z przyjemnością otwieramy nasz pierwszy HGI w Polsce. Nowy hotel dołączy do dynamicznie rozwijającego się portfela naszych obiektów w kraju. Jest on dowodem na to, jak bardzo atrakcyjna dla inwestorów może być odnosząca sukcesy marka należąca do sektora średnich cen. Jesteśmy przekonani, że HGI Kraków także okaże się sukcesem i z radością oczekujemy pierwszych gości”.
    
HGI Kraków oferuje 154 komfortowo urządzonych pokoi rozmieszczonych na sześciu piętrach i wyposażonych w takie charakterystyczne dla marki produkty jak łóżko Garden Sleep System™ i ergonomiczny fotel Mirra® zaprojektowany przez Hermana Millera, a także całodobowe centrum biznesowe i bezpłatny szybki dostęp do Internetu Wi-Fi.

Hotel ma nowoczesne lobby, hol oraz bar, a także całodobowy sklep Pavilion Pantry oferujący bogaty wybór posiłków oraz napojów. Nowoczesna restauracja ma w ofercie przygotowywane na życzenie śniadania, obiady i kolacje, a także wieczorną usługę dostarczania posiłków do pokoju. Goście hotelu będą również mogli zbierać i wykorzystywać punkty Hilton HHonors, korzystając z tych samych przywilejów co ponad 26 milionów uczestników tego programu na całym świecie.

Obiekt ma również miejsce o powierzchni 300 metrów kwadratowych służące do organizacji konferencji i różnego rodzaju imprez. Można je podzielić na cztery osobne sale konferencyjne.

Hilton Worldwide uznał, że Polska stanowi jeden z kluczowych, dynamicznie rozwijających się europejskich rynków i jest idealnym miejscem dla rozwoju portfela hotelowych marek firmy. Do 2013 r. firma planuje otwarcie 90 hoteli w całej Europie.

Źródło: MEDIAOCEAN SP. Z O.O.