Pierwszy w Polsce hotel marki Hampton by Hilton w Świnoujściu

Światowa sieć hoteli Hilton Worldwide ogłosiła zawarcie umowy franczyzowej z PGB Dom Sp. z o.o. na otwarcie hotelu marki Hampton by Hilton w Świnoujściu.

Światowa sieć hoteli Hilton Worldwide ogłosiła zawarcie umowy franczyzowej z PGB Dom Sp. z o.o. na otwarcie hotelu marki Hampton by Hilton w Świnoujściu. Nowy hotel zacznie przyjmować gości zimą 2011 r. i odda do ich dyspozycji 104 pokoje.
Hampton by Hilton Świnoujście dołączy do dotychczasowej bazy hotelowej Hilton w Polsce. Obecnie do tego grona należą 3 hotele: ekskluzywne Hilton Warszawa i Hilton Gdańsk oraz wysokiej klasy Hilton Garden Inn w Krakowie. Jednak sieć Hilton nie zwalnia tempa – już wkrótce zamierza otworzyć w Polsce 5 kolejnych hoteli.
– Polska jest strategicznym rynkiem dla sieci Hilton jeśli chodzi o dalszy rozwój firmy. Widzimy tu wielki potencjał dla naszej zróżnicowanej oferty. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z otwarcia kolejnego hotelu w Polsce, tym razem w Świnoujściu. Biorąc pod uwagę zastane zasoby rozwojowe liczymy na podpisanie kolejnych umów franczyzowych na następne hotele jeszcze w 2011 roku – mówi  Patrick Fitzgibbon, Pierwszy Wiceprezes ds. Rozwoju w Europie i Afryce.
Nowy hotel Hampton by Hilton, usytuowany w centrum miasta przy jednej z głównych ulic handlowych (ul. Wojska Polskiego), zapewniać będzie gościom wygodny dostęp do najważniejszych galerii i centrów handlowych. Równie prosty będzie dojazd do samego hotelu, gdyż znajduje się on w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej Świnoujście Centrum oraz w pobliżu głównej drogi wiodącej do portowej części miasta, skąd wyruszają promy pasażerskie i towarowe do Danii i Szwecji.
– Hotel Hampton by Hilton w Świnoujściu zostanie otwarty zimą 2011 roku, cieszymy się na samą myśl, że będziemy mogli zaoferować polskim klientom usługi światowej jakości, w ramach uznanej marki Hampton by Hilton – mówi Patrycja Leszczyńska, dyr. ds. nieruchomości komercyjnych PBG Dom. 
Hampton by Hilton Świnoujście będzie oferował charakterystyczne dla marki usługi i udogodnienia: stylowe lobby, darmowy dostęp do Internetu, salę fitness oraz osobną salę do pracy. Goście mogą również spodziewać się wielofunkcyjnych pokoi zaopatrzonych w ekskluzywne łóżka linii Fresh and Clean. Hotel jest przeznaczony zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów, którym oferuje najlepsze w swojej klasie usługi – jako dodatkowe udogodnienia wymienić wystarczy podawanie ciepłego śniadania, całodobowy bar z przekąskami, a także restaurację oferującą wybór dań obiadowych, w której goście mają okazję odprężyć się po spotkaniach biznesowych. 
– Jako element grupy marek o światowej renomie Hampton by Hilton to idealny wybór dla biznesmenów i turystów, którym zależy zarówno na jakości, jak i cenie. Odpowiadając na tego typu zapotrzebowanie oferujemy klientom oraz przyszłym właścicielom hoteli markę, która gwarantuje 100 proc. satysfakcję – twierdzi Phil Cordell, szef globalnego zespołu ds. rozwoju marki Hampton. 
Obecnie, sieć Hilton jest właścicielem 3 hoteli w Polsce oraz planuje otwarcie kolejnych 5 w przeciągu następnych 3 lat. Biorąc pod uwagę zaplanowane przez firmę otwarcie ponad 90 nowych hoteli w całej Europie, Polska jawi się jako strategicznie istotny rynek w planach globalnego rozwoju firmy.

Nowy hotel zacznie przyjmować gości zimą 2011 r. i odda do ich dyspozycji 104 pokoje.

Hampton by Hilton Świnoujście dołączy do dotychczasowej bazy hotelowej Hilton w Polsce. Obecnie do tego grona należą 3 hotele: ekskluzywne Hilton Warszawa i Hilton Gdańsk oraz wysokiej klasy Hilton Garden Inn w Krakowie. Jednak sieć Hilton nie zwalnia tempa – już wkrótce zamierza otworzyć w Polsce 5 kolejnych hoteli.

– Polska jest strategicznym rynkiem dla sieci Hilton jeśli chodzi o dalszy rozwój firmy. Widzimy tu wielki potencjał dla naszej zróżnicowanej oferty. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z otwarcia kolejnego hotelu w Polsce, tym razem w Świnoujściu. Biorąc pod uwagę zastane zasoby rozwojowe liczymy na podpisanie kolejnych umów franczyzowych na następne hotele jeszcze w 2011 roku – mówi  Patrick Fitzgibbon, Pierwszy Wiceprezes ds. Rozwoju w Europie i Afryce.

Nowy hotel Hampton by Hilton, usytuowany w centrum miasta przy jednej z głównych ulic handlowych (ul. Wojska Polskiego), zapewniać będzie gościom wygodny dostęp do najważniejszych galerii i centrów handlowych. Równie prosty będzie dojazd do samego hotelu, gdyż znajduje się on w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej Świnoujście Centrum oraz w pobliżu głównej drogi wiodącej do portowej części miasta, skąd wyruszają promy pasażerskie i towarowe do Danii i Szwecji.

– Hotel Hampton by Hilton w Świnoujściu zostanie otwarty zimą 2011 roku, cieszymy się na samą myśl, że będziemy mogli zaoferować polskim klientom usługi światowej jakości, w ramach uznanej marki Hampton by Hilton – mówi Patrycja Leszczyńska, dyr. ds. nieruchomości komercyjnych PBG Dom. 

Hampton by Hilton Świnoujście będzie oferował charakterystyczne dla marki usługi i udogodnienia: stylowe lobby, darmowy dostęp do Internetu, salę fitness oraz osobną salę do pracy. Goście mogą również spodziewać się wielofunkcyjnych pokoi zaopatrzonych w ekskluzywne łóżka linii Fresh and Clean. Hotel jest przeznaczony zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów, którym oferuje najlepsze w swojej klasie usługi – jako dodatkowe udogodnienia wymienić wystarczy podawanie ciepłego śniadania, całodobowy bar z przekąskami, a także restaurację oferującą wybór dań obiadowych, w której goście mają okazję odprężyć się po spotkaniach biznesowych. 

– Jako element grupy marek o światowej renomie Hampton by Hilton to idealny wybór dla biznesmenów i turystów, którym zależy zarówno na jakości, jak i cenie. Odpowiadając na tego typu zapotrzebowanie oferujemy klientom oraz przyszłym właścicielom hoteli markę, która gwarantuje 100 proc. satysfakcję – twierdzi Phil Cordell, szef globalnego zespołu ds. rozwoju marki Hampton. 

Obecnie, sieć Hilton jest właścicielem 3 hoteli w Polsce oraz planuje otwarcie kolejnych 5 w przeciągu następnych 3 lat. Biorąc pod uwagę zaplanowane przez firmę otwarcie ponad 90 nowych hoteli w całej Europie, Polska jawi się jako strategicznie istotny rynek w planach globalnego rozwoju firmy.

Źródło: dotPR