Zespół Noble Concierge został zainspirowany przez swoich klientów do stworzenia wyjątkowego opracowania na temat usług szytych na miarę. To pierwsze tego typu podsumowanie w Polsce. Zostanie pokazane w specjalnym wydaniu magazynu L’Éclat.
Made to Measure to opracowanie, które jest pierwszą częścią cyklu publikacji, poruszającą tematykę modową. Na polskim rynku dostępnych jest wiele usług, o których przeciętny człowiek nie ma pojęcia. Produkty i usługi szyte na miarę to najwyższy stopień luksusu, ponieważ są tworzone na konkretne potrzeby każdego klienta i mają za zadanie spełniać nawet najbardziej wysublimowane wymagania.
Okiem eksperta
Treści raportu były tworzone na podstawie doświadczeń specjalistów w branży modowej. Bo to właśnie moda – zaraz obok motoryzacji – jest tematem, który najbardziej interesuje klientów Noble Concierge. Chcą znać aktualnie obowiązujące trendy, zapowiedzi na kolejne sezony. Prośby klientów są coraz odważniejsze, co świadczy o wzrastającej świadomości modowej, a także możliwości jakie oferuje rynek. Prezentowane teksty w przystępny sposób przybliżają nam terminologię oraz sposoby dążenia do perfekcji w dbaniu o detale ubioru: o wyższości koszuli szytej na miarę, o tworzeniu własnego, niepowtarzalnego image, o tradycji w kontekście własnego stylu, czy też o doskonale skrojonym garniturze i butach stworzonych na miarę. Nie każdy wie, że doświadczony szewc stworzy nasze buty „od zera” – a finalnie będą one dopasowane w każdym najmniejszym szczególe.
Szczegółowe informacje w ładnym opakowaniu
Made to Measure tworzył zespół Noble Concierge, we współpracy z agencją Brandwell. Podstawą do jego opracowania było doświadczenie w pracy z klientami, dzięki któremu twórcy znali ich bieżące potrzeby, zainteresowania a także obszary ekskluzywnego życia – na najwyższym poziomie. Prezentując przekrój firm działających na polskim rynku, wydanie specjalne L’Éclat pokazuje, że klienci mają już możliwości wyboru i że moda miarowa nabiera coraz większego znaczenia – stanowi wyznacznik prawdziwego komfortu.
Raport liczy 170 stron. Dostępny jest od 11 lutego 2010 r. na stronie www.leclat.pl.
Źródło: Liberty Group