Piotr Mularewicz przechodzi z Peppermint do Peppermint Medical

Piotr Mularewicz jest współtwórcą agencji Peppermint, która powstała w 2002 roku i w ciągu kilku lat osiągnęła stabilną pozycję w czołówce agencji BTL w Polsce. W ciągu 4 lat agencja Peppermint była wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych Boomerang (3-krotnie, w tym agencja zdobyła nagrodę główną Grand Prix) i Złota Strzała (3-krotnie). W lutym br. za działalność w 2005 otrzymała tytuł najbardziej podziwianej agencji BTL roku „Impactor 2005”. W kwietniu 2004 agencja Peppermint wyodrębniła specjalistyczną strukturę medyczną Peppermint Medical, która w lipcu ubiegłego roku przekształciła się w osobną spółkę.

Przejście Piotra Mularewicza do Peppermint Medical wiąże się ze strategicznymi planami rozwoju w obszarze marketingu farmaceutycznego i potrzebą wzmocnienia dynamicznie rozwijającej się agencji medycznej. Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym agencji Peppermint Medical pozostaje Mariusz Cierniak. W najbliższym czasie agencja planuje zmianę nazwy i wyodrębnienie nowych struktur wyspecjalizowanych w obszarze Medical marketing.

W związku z przejściem Piotra Mularewicza, zarządzanie agencją Peppermint przejmą Janusz Plencler i Maciej Mitoraj w funkcji Managing Partner.

Piotr Mularewicz nadal pozostaje Partnerem i udziałowcem agencji Peppermint.

Piotr Mularewicz jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku – Handel i Marketing. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w Dziale Marketingu Lech Browary Wielkopolski (obecnie Kompania Piwowarska S.A.), gdzie zajmował się m.in. marką „Lech”. Następnie był związany z działem marketingu firmy Bestfoods oraz Unilever, gdzie zajmował się m.in. wprowadzaniem na polski rynek produktów pod marką Hellmann’s.