Piwo Redd’s wyrusza w Polskę z pomysłem na wieczór

Od 08 listopada przez dwa miesiące, w 10 miastach Polski, 50 smartów reklamowych „ubranych ” w kreację Redd’s będzie wzmacniać pozytywny wizerunek marki piwa. Grupy starannie wyselekcjonowanych przez a2 animatorów, prowadzić będą w najbardziej ruchliwych miejscach sampling produktu według kreatywnego scenariusza Peppermint pod hasłem: „Masz pomysł na dzisiejszy wieczór. Redd’s do pełni smaku”. Design kampanii BTL, opracowany przez Peppermint podsuwa dorosłym konsumentom piwa, pomysł na wyjątkowe spędzenie wieczoru. Taki też jest motyw przewodni kampanii.

Kompania Piwowarska S.A. zdecydowała się na wybór właśnie smartów reklamowych, ponieważ jest to doskonałe narzędzie BTL. Zarówno do przeprowadzania konkretnych akcji, opartych na zaskoczeniu niezwykłą urodą „ubranego” w reklamę smarta, jak i możliwością jego mobilności, co w odróżnieniu od statycznego billboardu zapewnia dotarcie reklamy produktu wszędzie tam, gdzie spędza czas grupa docelowa.