PKO Bank Polski nagradza za kreatywność

Od dziś do końca października PKO Bank Polski daje swoim klientom szansę na wygranie aż miliona złotych. W puli nagród jest także 20 samochodów Nissan Juke. Wystarczy założyć jedną z pięciu lokat, ulokować na niej nowe środki i zaproponować ciekawą nazwę produktu.

Klienci PKO Banku Polskiego, którzy zdecydują się na zdeponowanie na lokatach objętych konkursem nowych środków, czyli takich które nie były dotychczas zgromadzone na którymkolwiek rachunku w banku i zaproponują nazwę produktu składającą się z nie więcej niż 10 słów, mają szanse na powiększenie swoich oszczędności o niebagatelną kwotę miliona złotych. Oprócz nagrody głównej do wygrania jest także 20 samochodów Nissan Juke, crossoverów o nowoczesnym designie.

Wśród lokat objętych konkursem oferowane są:

Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona z wykorzystaniem:

– TV – dwa 30‘’ spoty reklamowe z kolejnym wcieleniem Szymona Majewskiego – dyrektora ds. nagród, emitowane w głównych stacjach oraz w kanałach tematycznych,

– Internetu – wiodących portalach internetowych,

– witryn oddziałów,

– siatek wielkoformatowych,

– materiałów BTL w oddziałach.

Reklamę przygotowała agencja DDB. Spot wyprodukował dom produkcyjny Tango Production. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz konsorcjum Value Media i Cube Group. Rysunek do projektu przygotowała Ars Thanea.

Źródło: PKO Bank Polski