Od dziś do końca października PKO Bank Polski daje swoim klientom szansę na wygranie aż miliona złotych. W puli nagród jest także 20 samochodów Nissan Juke. Wystarczy założyć jedną z pięciu lokat, ulokować na niej nowe środki i zaproponować ciekawą nazwę produktu.
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy zdecydują się na zdeponowanie na lokatach objętych konkursem nowych środków, czyli takich które nie były dotychczas zgromadzone na którymkolwiek rachunku w banku i zaproponują nazwę produktu składającą się z nie więcej niż 10 słów, mają szanse na powiększenie swoich oszczędności o niebagatelną kwotę miliona złotych. Oprócz nagrody głównej do wygrania jest także 20 samochodów Nissan Juke, crossoverów o nowoczesnym designie.
Wśród lokat objętych konkursem oferowane są:
- lokaty z dzienną kapitalizacją na nowe środki z oprocentowaniem w wysokości 4,50% w skali roku, co odpowiada zwykłej lokacie w wysokości 5,55% w skali roku – lokata 3-miesięczna z dzienną kapitalizacją oraz 2-miesięczna z dzienną kapitalizacją na nowe środki (ta ostatnia oferowana będzie od 1 października),
- lokata 3+3, z możliwością rezygnacji z umowy po pierwszych 3 miesiącach bez utraty odsetek, z oprocentowaniem 3,80% w skali roku. Po dotrzymaniu 6-miesięcznego okresu umownego oprocentowanie wyniesie 4,20% w skali roku,
- lokata 6+6, z możliwością rezygnacji z umowy po pierwszych 6 miesiącach bez utraty odsetek, z oprocentowaniem 4,10% w skali roku. Po dotrzymaniu 12-miesięcznego okresu umownego oprocentowanie wyniesie 4,50% w skali roku,
- lokata 9+9, z możliwością rezygnacji z umowy po pierwszych 9 miesiącach bez utraty odsetek, z oprocentowaniem 4,20% w skali roku. Po dotrzymaniu 18-miesięcznego okresu umownego oprocentowanie wyniesie 4,90% w skali roku.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa prowadzona z wykorzystaniem:
– TV – dwa 30‘’ spoty reklamowe z kolejnym wcieleniem Szymona Majewskiego – dyrektora ds. nagród, emitowane w głównych stacjach oraz w kanałach tematycznych,
– Internetu – wiodących portalach internetowych,
– witryn oddziałów,
– siatek wielkoformatowych,
– materiałów BTL w oddziałach.
Reklamę przygotowała agencja DDB. Spot wyprodukował dom produkcyjny Tango Production. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz konsorcjum Value Media i Cube Group. Rysunek do projektu przygotowała Ars Thanea.
Źródło: PKO Bank Polski