PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczących usługi w zakresie badań Tajemniczego Klienta

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczącą usługi w zakresie badań Tajemniczego Klienta. Celem badania jest monitoring poziomu jakości obsługi, poziomu realizacji standardów oraz wytycznych sprzedażowych. Oferty można składać do 29 października 2021 roku.

fot. Marcin Jurkiewicz / Gazeta Polska / FORUM

Badania Tajemniczego Klienta mają być przeprowadzone m.in. w oddziałach i agencjach PKO BP, w punktach Obsługi Klientów Biura Maklerskiego oraz w telefonicznych i video rozmowach sprzedażowych przeprowadzanych z pracownikami oddziałów banku.

Badaniem objęte będą procesy sprzedażowe i obsługowe m.in. dla klientów podstawowych, klientów bankowości osobistej, klientów segmentu firm, klientów segmentu bankowości hipotecznej i klientów punktów obsługi Biura Maklerskiego.

Skala badania zakłada dwukrotne w ciągu kwartału zbadanie wszystkich oddziałów oraz agencji PKO Banku Polskiego w segmencie klienta podstawowego oraz próbę 100 wizyt w wybranym innym segmencie klientów.

Postępowanie przetargowe prowadzone będzie w dwóch etapach. Bank zakłada wybór dwóch dostawców i podpisanie umów z wybranymi dostawcami na okres 2 lat.

Źródło: PKO BP