PKO Bank Polski prowadzi konto Inteligo

Od 1 listopada 2002 r. konto Inteligo jest prowadzone przez PKO Bank Polski, największy bank detaliczny w Polsce. Dzięki sile i stabilności PKO Banku Polskiego w bliskiej przyszłości w ramach konta Inteligo zostanie udostępnionych wiele nowych produktów i usług. Już teraz każdy posiadacz konta Inteligo może bez prowizji wypłacać gotówkę w każdym bankomacie PKO Banku Polskiego (ponad 1600) oraz w bankomatach sieci Euronet (około 400). Dodatkowo dostępne są darmowe wpłaty na konto Inteligo w dowolnej placówce banku oraz bezpłatne przelewy pomiędzy kontem Inteligo, a innymi rachunkami w PKO Banku Polskim.

Powyższe udogodnienia już teraz powodują, że oferta konta Inteligo jest najatrakcyjniejszą ofertą wśród bankowości elektronicznej. Ponadto w przyszłości oferta konta Inteligo zostanie rozszerzona o atrakcyjne produkty depozytowe, inwestycyjne i kredytowe.

Mimo zmiany banku prowadzącego konto Inteligo nie zmieniają się warunki umowy rachunku bankowego, oprocentowanie środków na rachunkach oraz drogi dostępu do konta (serwisy WWW, telefoniczny, WAP i SMS). Nie zmienia się również zespół konsultantów, który jak zawsze dołoży wszelkich starań by zapewnić posiadaczom konta Inteligo najwyższą jakość obsługi.

Zmianie ulega jedynie 10 pierwszych cyfr numeru rachunków.

Dotychczasowe cyfry: 11 2090 1024 zostają zastąpione przez nowe: 50 1020 5558. Pozostałe cyfry numeru rachunków nie zmieniają się. Dotychczasowego numeru można używać jeszcze przez 6 miesięcy, czyli do końca kwietnia 2003 r.

Od 1 listopada 2002 r. na wszystkich przelewach wychodzących (zlecanych przez posiadaczy kont Inteligo) znajduje się już nowy numer, natomiast wszystkie przelewy przychodzące (kierowane na konto Inteligo) mogą być adresowane zarówno na nowy jak i dotychczasowy numer.

Obecnie udostępniliśmy także nową funkcjonalność w serwisie telefonicznym i WWW, która umożliwia klientom udzielenie zgody na przejęcie przez PKO Bank Polski zobowiązań wynikających z ich umów zawartych z Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.

Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i zostały wprowadzane w formie promocji obowiązującej od 1 listopada 2002 r. do odwołania.