PKO Bank Polski przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego na wybór agencji reklamowych

PKO Bank Polski przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego na wybór agencji reklamowych. Szczegółowe informacje dotyczące postępowania i terminów składania dokumentów są opublikowane na stronie internetowej Banku.


Oferenci powinni zadeklarować gotowość uczestnictwa w postępowaniu oraz przesłać wymagane dokumenty. Na tej podstawie Bank zaprosi do udziału w przetargach zamkniętych na wybór agencji wiodącej i wspierającej wybranych Oferentów, którzy spełnili wstępne oczekiwania. Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z wymaganymi dokumentami upływa 5 lutego 2016 roku, o godzinie 15.00. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami wewnętrznymi Banku – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Ogłoszenie nie powinno być rozumiane jako etap postępowania przetargowego, a jedynie jako wstępna analiza rynku skutkująca stworzeniem listy Oferentów, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu zakupowym w trybie przetargu zamkniętego.

Obecnie rolę wiodącej agencji reklamowej PKO Banku Polskiego pełni agencja DDB&Tribal, z którą umowa wygasa w październiku 2016 r. Agencją wspierającą jest FAT Baby, z którą umowa wygasa w kwietniu 2016 r.