PKO Bank Polski w systemie kafeteryjnym MyBenefit

 

W lutym system kafeteryjny MyBenefit został uruchomiony w PKO Banku Polskim. To największy bank w Polsce i jedna z największych instytucji finansowych w regionie.

Wdrożenie MyBenefit plasuje Bank w czołówce firm w Polsce pod względem innowacyjności w dziedzinie świadczeń pozapłacowych – informuje PKO Bank Polski (zobacz »).

Największe wdrożenie systemu MyBenefit

System został uruchomiony jako narzędzie do zarządzania budżetem ZFŚS w całej Polsce, dla wszystkich ponad 25 tys pracowników, zlokalizowanych w ponad 1200 lokalizacji w Polsce. Całe wdrożenie zostało starannie przygotowane przez obie strony i zrealizowane dokładnie wg ustalonego harmonogramu. Bezproblemowe wdrożenie tak dużej organizacji, zapewnienie dostępności świadczeń w całej Polsce oraz serwisu dla tak dużej grupy pracowników wymaga odpowiedniego know-how oraz zasobów, które MyBenefit rozwijał przez kilka ostatnich lat.

Świadczenia dla pracowników w całej Polsce…


Sporym wyzwaniem jest zapewnienie dostępu do świadczeń pracownikom w całej Polsce. System MyBenefit został wybrany przez PKO także dlatego, że posiada najszerszą w Polsce, stale rozwijaną ofertę świadczeń. To gwarantuje, że każdy pracownik znajdzie ofertę odpowiadającą jego potrzebom. MyBenefit reaguje także na zgłoszenia użytkowników, podpisując umowy ze wskazanymi przez nich partnerami, o ile tylko dany partner spełnia kryteria MyBenefit. 

…dostępne natychmiast, całkowicie bezobsługowo


Dla firmy z tak dużym rozproszeniem geograficznym oddziałów (1200 lokalizacji) fizyczna dystrybucja świadczeń wiązałaby się z koniecznością zaangażowania bardzo dużych zasobów ludzkich i poniesieniem olbrzymich kosztów. System MyBenefit całkowicie eliminuje ten problem, gdyż wszystkie świadczenia dostępne są dla pracowników onlinowo, natychmiast po zakupie, 24 godziny/7 dni w tygodniu. To jedyne rozwiązanie na polskim rynku, które zapewnia taką funkcjonalność.

Uproszczenie administracji funduszem socjalnym


Zarządzanie funduszem socjalnym w systemie MyBenefit znacząco ułatwia pracę pracowników działu HR czy płac PKO Banku Polskiego. Wdrożenie systemu MyBenefit oraz zastosowanie sprawdzonych funkcjonalności systemu, skutecznie ograniczyło pracochłonność administracji w zakresie świadczeń. Obie strony planują współpracę w rozbudowywaniu systemu MyBenefit, tak by mógł on odpowiadać na kolejne potrzeby banku i jego pracowników.

mybenefit.pl