PKO BP: Kampania promocyjna kredytu dla małych i średnich przedsiębiorstw

– Głównym zadaniem kampanii jest zbudowanie w świadomości przedsiębiorców przekonania o możliwości realizowania swoich planów inwestycyjnych przy współudziale PKO Banku Polskiego. Argumentami wykorzystywanymi w komunikacji marketingowej produktu są – szybkość, minimum formalność, indywidualne dostosowanie oferty i atrakcyjne warunki cenowe – powiedział Marek Kłuciński, Dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO Banku Polskiego.

Celem kampanii jest w szczególności:

kreowanie wizerunku banku jako lidera rynku w zakresie oferty dla przedsiębiorstw,

tworzenie przekonania o PKO BP jako banku przyjaznym firmom,

kreowanie marki Szybkiego Limitu Kredytowego jako produktu kredytowego pierwszego wyboru dla tego segmentu klientów.

Kampania wizerunkowa bankowości dla małych i średnich firm PKO Banku Polskiego będzie komunikowana z wykorzystaniem nośników gwarantujących dotarcie do maksymalnej liczby właścicieli firm, należących do grupy docelowej, w tym tj. przede wszystkim telewizji, prasy, Internetu i outdooru.

1.Kampania telewizyjna

Spot reklamowy trwający 30 sekund przedstawia zabawna historyjką związaną ze złożeniem przez firmę budowlaną zaskakującego zamówienia w firmie stawiającej rusztowania. Wykorzystanie takiej konwencji pozwala w prosty i obrazowy sposób pokazać możliwości reklamowanego produktu. Zaplanowano silną kampanię telewizyjną, w której zostaną wykorzystane wyłącznie najlepsze czy emisji reklamy, plasowane szczególnie przy programach informacyjnych i gospodarczych. Obejmując następujące stacje telewizyjne:TVP1,TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3,TVN24. Oprócz spotów ukazujących się przed lub po Wiadomościach (TVP), Faktach (TVN) czy Wydarzeniach (Polsat), uzupełnieniem są emisje miedzy wybranymi programami w TVN 24. Każda emisja będzie w specjalnym bloku reklamowym.

2.Kampania radiowa

W kampanii radiowej wykorzystany będzie 30-sekundowy spot, którego kreacja – oparta o humor sytuacyjny – uzupełnia wątek reklamy telewizyjnej. Kampania radiowa rozpocznie się 14 maja br. i potrwa do 27 maja br. obejmując następujące rozgłośnie: Radio PIN, RMF FM, TOK FM, Trójka, Radio Zet i Internetowe radio Infor.

3.Kampania prasowa w prasie ogólnopolskiej i regionalnej

Kampania w telewizji i radio wzmocniona będzie ogłoszeniami prasowymi w największych, dobrze stargetowanych tytułach prasowych; głównie dziennikach i tygodnikach opinii, uzupełnionych tytułami branżowymi. Ogłoszenia prasowe ukazywać się będą m.in. w następujących tytułach: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej, Pulsie Biznesu i w dziennikach lokalnych oraz tygodnikach Angora, Forum, Newsweek, Polityka, Wprost, Newsweek – poradnik finansowy MSP, Murator, Forbes czy Manager Magazine.

4.Reklama w internecie i plakaty i materiały BTL w placówkach banku

Działania w mediach tradycyjnych będą wspierane kampanią w internecie. Reklama internetowa pojawi się w sekcjach biznesowych największych portali oraz w serwisach skierowanych do przedsiębiorców. Mocno sprofilowane działania skierowane zostały do serwisów biznesowych największych portali (Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta), wortali ekonomicznych (Money, Bankier, Elfin), dziennika on-line Rzeczpospolita oraz mniejszych serwisów tematycznych (Twoja Firma, serwisy poświęcone MSP zgrupowane w sieci Bizon Media)

AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ

Kreacja Internet :Hypermedia

Kreacja: Scholz&Friends

Dom mediowy: ZenithOptimedia