PKO BP na Mistrzostwach Świata z HYPERmedia

„Chyba najbardziej trafnie, to, co dzieje się na boisku mogą ocenić sami kibice. Uznaliśmy, ze najlepszą prowokacją fanów piłki nożnej do dyskusji będą krótkie skecze kabaretowe, które z przymrużeniem oka traktują wydarzenia na niemieckich boiskach. Nasza taktyka okazała się godna Mundialu. Serwis sportowy PKO BP od piątku odwiedziło już ponad 38 000 internautów.” – mówi Sylwester Krawczyk, project manager w HYPERmedia.

HYPERmedia przygotowując propozycję serwisu dla PKO BP mocno wyszło poza obszar zarezerwowany do tej pory dla interactive. Filmowe skecze Kabaretu Moralnego Niepokoju nagrane na potrzeby promocji online mogą być również zaadaptowane do kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych. Do tej pory było odwrotnie, agencje interaktywne opierały swoją kreację na reklamach telewizyjnych lub prasowych.

Serwis www.sport.pkobp.pl wpisuje się w prowadzoną już od jakiegoś czasu przez PKO BP komunikację marketingową, która prowadzi do odmłodzenia wizerunku Banku. Dzięki niestandardowym działaniom promocyjnym PKO BP coraz częściej postrzegany jest jako instytucja nowoczesna, podążająca za zmianami w komunikacji swoich klientów.

„Wiadomo, że bank nie może rywalizować w szybkości przekazywania informacji piłkarskich ze środkami masowego przekazu. Jednak jako wydawca Karty Kredytowej PKO MasterCard FIFA Word Cup 2006 chcieliśmy zaangażować się w taką imprezę jak Mistrzostwa Świata. Szukając ciekawego rozwiązania zamiast standardowych działań sponsoringowych postawiliśmy na rozrywkę i jeden z najpopularniejszych kabaretów w Polsce. Cieszymy się, że strona zyskała spore grono stałych bywalców, którzy codziennie oglądają nowe komentarze” – mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO Banku Polskiego.