Nie zamierza się ścigać z konkurentami o liczbę wydanych kart czy nowych rachunków. Uważa, że dla banku ważna będzie dochodowość produktów i wynik finansowy. Chce zwiększyć dochód, który bank ma z obsługi pojedynczego klienta. Aby ten plan zrealizować, klienci powinni korzystać z coraz to nowych usług. Skrzypek chce przekonać klientów, żeby kupowali także jednostki funduszy inwestycyjnych czy ubezpieczenia. Nowych klientów dostarczy mu Poczta Polska. Jeszcze w tym roku w 125 urzędach pocztowych ruszą specjalne okienka finansowe. Do końca 2009 roku będzie ich 3300.
Bank chce zostać liderem także jeśli chodzi o bankowośc korporacyjną. Dziś pod względem osiąganych wyników z obsługi przedsiębiorstw jest na 4 – 5 miejscu. Zarząd chce, żeby sprzedaż produktów dla firm radykalnie się zwiększyła. Bank zamierza bardzo mocno rozwinąć faktoring i zaoferować nowoczesne produkty związane z zarządzaniem płynnością.