PKO BP: raporty BIK w zasięgu kliknięcia

Od 19 maja br. użytkownicy bankowości elektronicznej iPKO oraz klienci Inteligo mogą zamówić Raporty swojej historii kredytowej w BIK i otrzymać je wprost na swoje konta. Zamówienie odbywa się w pełni online.

Klienci sami wybierają, czy raport chcą otrzymać w wersji elektronicznej, dostarczanej  automatycznie po dokonaniu zakupu, czy też w wersji drukowanej, dostarczanej pocztą pod wskazany adres. Wysłany elektronicznie dokument jest dodatkowo zaszyfrowany hasłem, dzięki czemu klienci zyskują pewność, że nie trafi on w ręce osób nieuprawnionych.

Klienci zyskują szybki i łatwy dostęp do informacji o swojej historii kredytowej, niezależnie od miejsca zamieszkania. Dzięki zaproponowanym przez nas rozwiązaniom oszczędzają swój czas, w bezpieczny i błyskawiczny sposób uzyskując potrzebny dokument – mówi Jacek Komaracki, dyrektor zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego  

Aktualnie w ramach usługi udostępnione zostały dwa rodzaje płatnych raportów: Raport Plus oraz Raport Plus z Informacją o ocenie punktowej. Oba dostępne są w wersjach polskiej lub angielskiej oraz dwujęzycznej. Klienci znajdą w nich informacje o rachunkach i zobowiązaniach kredytowych znajdujących się w bazie BIK i sprawdzą m.in.:

Dzięki nowej usłudze użytkownicy bankowości elektronicznej iPKO oraz klienci Inteligo będą mogli w szybki sposób na bieżąco monitorować stan swoich zobowiązań i sprawdzać, jak zmienia się ich ocena punktowa.

Źródło: PKO Bank Polski