PKO BP rozstrzygnął przetarg na wybór agencji interaktywnej

PKO Bank Polski wybrał K2 Internet SA w przetargu na wybór wiodącej agencji interaktywnej. Zwycięska firma będzie świadczyć swoje usługi dla banku i całej Grupy Kapitałowej. Umowa o współpracy pomiędzy firmami została podpisana na 3 lata.

Agencja K2 będzie dla PKO Banku Polskiego agencją wiodącą, a do jej zadań należeć będzie zapewnienie wsparcia strategicznego i operacyjnego dla działalności marketingowej banku w Internecie. W ramach obsługi marketingowej K2 Internet SA zajmie się świadczeniem pełnego spektrum usług interaktywnych w zakresie:

Spółka K2 Internet SA ma szerokie doświadczenia we współpracy z dużymi klientami, jak również w realizacji złożonych projektów. Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze Banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu internetowego Grupy Kapitałowej Banku – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO Banku Polskiego.

Ponadto K2 Internet SA będzie odpowiedzialna za działania w zakresie promocji wizerunku Banku oraz promocji produktów i usług wszystkich obszarów działania Banku, jak również spółek Grupy Kapitałowej.

Jesteśmy dumni, z tego, że PKO Bank Polski obdarzył nas zaufaniem. Naszą ambicją jest, by nasza praca przełożyła się na umocnienie pozycji rynkowej największej instytucji finansowej w Polsce. W tym kontekście traktujemy wybranie nas przez PKO Bank Polski na wiodącą agencję interaktywnej jako jedno z najważniejszych wyzwań w historii naszej firmy – komentuje Tomasz Tomczyk, Wiceprezes Zarządu K2 Internet SA.

Źródło: PKO Bank Polski