PKO BP udostępnia iPKO klientom, którzy nie posiadają konta. Będą mogli korzystać np. z e-administracji

Rusza nowa usługa w PKO BP. Osoby, które nie posiadają rachunku w tym banku, będą mogły korzystać z bankowości internetowej iPKO. Wystarczy podpisać umowę o dostęp do serwisu. Dzięki temu osoby bez konta będą mogły m.in. korzystać z usług e-administracji, kantoru, mSzafiru czy wniosków online o hipotekę.

PKO BP

Jak czytamy w komunikacie prasowym, osoby, które nie posiadają rachunku, mogą od teraz korzystać z bankowości elektronicznej iPKO i utworzyć e-Tożsamość. To bezpłatny cyfrowy odpowiednik dokumentu tożsamości, który pozwala na załatwianie wybranych spraw urzędowych i komercyjnych online np. podpisywać dokumenty podpisem elektronicznym, korzystać z systemu e-zdrowia, wysyłać z profilem zaufanym pisma do urzędów, składać wnioski o dokumenty, zgłaszać narodziny dziecka, czy rozliczać podatki. Klienci korzystający z e-Tożsamości zyskają także dostęp do usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir.

PKO BP wylicza także inne korzyści wynikające z dostępu do iPKO. W bankowości elektronicznej osoby nieposiadające konta mogą również wymieniać waluty online w kantorze walutowym PKO Banku Polskiego, złożyć wniosek o kredyt hipoteczny, czy uzyskać dostęp do rachunku PPK, który jest prowadzony przez PKO TFI. Dostęp do serwisu iPKO umożliwia również zarządzanie rachunkiem innego klienta w ramach posiadanego pełnomocnictwa.

Aby uzyskać dostęp do iPKO należy podpisać w oddziale umowę o nadanie dostępu. Na wizytę można się też umówić przez stronę internetową banku.

WB/PKO BP