PKO BP udostępnił klientom firmowym nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną

PKO Bank Polski udostępnił klientom korporacyjnym i instytucjonalnym nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną.  iPKO biznes oprócz odświeżonej szaty graficznej zyskało nowe funkcje – serwis może być dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika.

PKO BP

Nowe iPKO biznes zostało udostępnione już pierwszym klientom i będzie stopniowo przekazywane kolejnym. Pierwszą widoczną zmianą jest nowa strona logowania, z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci obrazka bezpieczeństwa. Ważnym elementem jest elastyczność serwisu.  Już dzisiaj jest on dostępny w dwóch wersjach językowych i będzie oferowany nie tylko w Polsce, ale również w oddziałach czeskim i niemieckim.  Jedną z nowości jest również udostępnienie łatwego integrowania danych dla grup kapitałowych, które prowadzą działalność na tych rynkach. Dodatkowe możliwości zarządzania firmowymi finansami daje nowa aplikacja iPKO biznes, która pozwala na dostęp do rachunków z każdego miejsca na świecie oraz zawiera token. Udostępnia również wiele przydatnych funkcji dla kadry zarządzającej, np. podpisywanie zleceń.

Serwis został przygotowany w nowej szacie graficznej, która jest spójna z pozostałymi serwisami banku. Dla klientów rozliczających się w walutach obcych PKO Bank Polski umożliwia ponadto wymianę walut online za pośrednictwem iPKO dealer – platformy skierowanej do przedsiębiorstw dokonujących rozliczeń w walutach obcych.

Wraz z udostępnieniem nowego serwisu w 7 miastach organizowane są spotkania z klientami, na których prowadzone są szkolenia z cyberbezpieczeństwa i prezentowane nowe funkcje serwisu.

Przez system wykonywanych jest ponad 500 tys. przelewów dziennie, korzysta z niego blisko 40 tys.  klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników.

Źródło: PKO BP