PKO BP umożliwił klientom firmowym podpięcie rachunków z innych banków do iPKO biznes

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce udostępnione firmom. Aby zyskać dostęp do rachunku prowadzonego w innym banku wystarczy, że klient złoży dyspozycję w PKO Banku Polskim. Nowa funkcja umożliwia podgląd salda, a dzięki aktywnemu dostępowi również zlecanie i wykonywanie operacji. Firma, która prowadzi działalność na wielu rynkach zagranicznych i korzysta z usług wielu banków może zarządzać finansami z jednego miejsca – w serwisie iPKO biznes.

fot. yay foto

Zasięg usługi jest nieograniczony, co oznacza, że narzędzie może być wykorzystywane do pozyskiwania informacji i aktywnego zarządzania środkami finansowymi na rachunkach prowadzonych w bankach na całym świecie.

PKO Bank Polski obsługuje obecnie 15 tysięcy klientów korporacyjnych, którzy mogą liczyć na profesjonalną i specjalistyczną pomoc doradców oraz kompleksową ofertę produktów bankowości transakcyjnej, takich jak: karty płatnicze, systemy identyfikacji płatności masowych, rachunki skonsolidowane, przelewy płacowe, czy rozwiązania wspierające obrót gotówką.

Zobacz też:

PlusBank traci klientów Polkomtela i Cyfrowego Polsatu

Specjalnym narzędziem pomagającym w ekspansji polskich firm za granicą jest Platforma Wsparcia Eksportu. To rozwiązanie dostarczające m.in. szczegółowe informacje gospodarcze o potencjalnych rynkach zbytu, wskazówki jak zbudować strategię firmy czy dobór odpowiednich produktów finansowych. Pozwala też zweryfikować wiarygodność zagranicznego kontrahenta.

Elementem wsparcia jest również uruchomienie zagranicznych oddziałów korporacyjnych – w 2015 roku we Frankfurcie nad Menem, a w kwietniu 2017 rok w Pradze. W ten sposób PKO Bank Polski z sukcesami dąży do pozycji partnera finansowego pierwszego wyboru dla polskich firm prowadzących biznes na zagranicznych rynkach.

Źródło: PKO BP