PKO Leasing uruchamia cyfrową platformę PKO Leasing Online i rozpoczyna współpracę z IdoSell

PKO BP

PKO Leasing wdraża nowy proces leasingowania przedmiotów PKO Leasing Online, który będzie dostępny w sklepach e-commerce. Spółka podpisała umowę o integracji procesu z IdoSell – największą w Polsce platformą do prowadzenia sklepów internetowych.   

Dzięki PKO Leasing Online klienci sklepów internetowych w prosty sposób mogą wziąć leasing na produkty, które są im potrzebne do prowadzenia biznesu, np. elektronikę, sprzęt IT, aparaty fotograficzne, ale również jednoślady – rowery, czy hulajnogi elektryczne.

Dodatkowym udogodnieniem dla klienta, przy takim modelu finansowania, jest wliczenie w ratę leasingową ubezpieczenia sprzętu. Rozbudowywanie oferty leasingu online jest bardzo istotne również z punktu widzenia przedsiębiorców. Z badań przeprowadzonych na grupie klientów spółki wynika, że aż 83 proc. z nich oczekuje od leasingodawcy wprowadzania cyfrowych rozwiązań, a 40 proc. deklaruje, że chce korzystać z leasingu online.

PKO Leasing Online to finansowanie przeznaczone dla osób, które prowadzą działalność gospodarczą. Przedsiębiorca może sfinansować w ten sposób konkretny przedmiot. Takie zakupy mogą być realizowane tylko w ramach wskazanego asortymentu sklepu. W trakcie składania zamówienia sklep automatycznie sprawdzi, czy w koszyku znajdują się towary, które mogą być finansowane za pomocą PKO Leasing Online.

IdoSell to platforma, która nie tylko stara się nieustannie maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, ale też wspiera połączenie sprzedaży tradycyjnej z tą internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile).

Źródło: PKO Leasing