Od początku roku klienci wpłacili do naszych funduszy ponad 9 miliardów złotych, z tego we wrześniu ponad 620 milionów – mówi nowy prezes PKO TFI, Cezary Burzyński. – Mimo zmiennej sytuacji na giełdzie klienci chętnie kupują jednostki uczestnictwa w naszych funduszach. Może to świadczyć o tym, że polscy uczestnicy funduszy coraz lepiej orientują się w regułach inwestowania, i nie obawiają się giełdowych wahań, traktując inwestycje w fundusze długoterminowo – dodaje Burzyński.
We wrześniu największym zainteresowaniem inwestorów niezmiennie cieszył się najlepszy na rynku pod względem rentowności fundusz akcji zagranicznych PKO/CS Akcji Nowa Europa. – W ostatnich miesiącach utrzymuje się rosnące zainteresowanie klientów inwestycjami poza granicami Polski. Według mnie to dobry sposób na dywersyfikację swoich inwestycji. We wrześniu klienci wpłacili do tego funduszu ponad 200 milionów złotych – mówi Cezary Burzyński.
W październiku PKO TFI rozpoczęło drugą część wizerunkowej kampanii reklamowej z udziałem Artura Żmijewskiego, która zachęca do długoterminowego i konsekwentnego inwestowania.
Od początku roku udział PKO TFI w rynku zwiększył się do 11,43 procent w sierpniu 2007 r. z 8,64 na koniec 2006 r.