PKO Ubezpieczenia wdraża narzędzie do automatycznej komunikacji z UFG

PKO Ubezpieczenia podpisało z Makeitright umowę na wdrożenie rozwiązania BrokerUFG, czyli kompletnego narzędzia technologicznego dostępnego w modelu SaaS, które umożliwia automatyczną komunikację z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym (UFG).

fot. PopTika / Shutterstock

Każdy ubezpieczyciel na rynku musi spełnić wymagania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i odpowiednio zasilać w nim dane. BrokerUFG gwarantuje pełną automatyzację procesu zasilania bazy UFG, a także utrzymanie najwyższej jakości danych – pozwala na dokładne śledzenie i monitorowanie ich przepływu. Umożliwia także skrócenie ścieżki zakupowej polisy komunikacyjnej do 60 sekund.

PKO Ubezpieczenia wykorzysta narzędzie na potrzeby taryfikacji, a także do komunikacji z UFG i dostępu do CEPiK 2.0. (Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców). BrokerUFG zapewni automatyczne zapytania, raportowanie i pozyskiwanie danych z bazy UFG. Zadba o wyjaśnianie niezgodności danych oraz uzupełni dane z brakujących rejestrów. Ubezpieczyciel skorzysta również z modułu wyszukiwania nieubezpieczonych osób i formularza statystycznego, a także notatek policyjnych i audytowania zapytań kierowanych do UFG.

Źródło: PKO Ubezpieczenia