PKO Ubezpieczenia zwróci składkę za niewykorzystane ubezpieczenie podróżne w czasie pandemii

Klienci, którzy z powodu pandemii koronawirusa odwołali podróż, otrzymają zwrot składki ubezpieczeniowej za niewykorzystany okres ubezpieczenia. Zwrot składki dotyczy okresu z aktywną ochroną od 11 marca i będzie możliwy, jeśli klient nie odbył podróży, co zgłosi PKO Ubezpieczenia przez telefon lub email.

fot. Shutterstock

– Towarzystwo wspiera akcję #zostanwdomu – rekomenduje ograniczenie podróży i tymczasowo wstrzymuje sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Moje Podróże24 i Tak Podróżuję Wielu naszych klientów ubezpieczyło swoją podróż, która z uwagi na obecną sytuację nie może się odbyć. W związku z tym, naturalnym krokiem jest zwrot wpłaconych składek za niewykorzystane ubezpieczenie. Zwrot składki będzie realizowany z chwilą otrzymania od klienta informacji o odwołaniu
wyjazdu – mówi Sławomir Łopalewski, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia.

Towarzystwo zwróci wpłaconą składkę klientom, którzy posiadają lub posiadali polisę z ochroną ubezpieczeniową, która była aktywna 11 marca lub później. Klienci, którzy nie odbyli swojej podróży i chcieliby otrzymać zwrot składki, mogą kontaktować się w tej sprawie telefonicznie lub mailem.

Źródło: PKO Ubezpieczenia