Pula nagród o łącznej wartości ponad pół miliona złotych; specjalne bonusy za płacenie zbliżeniowymi kartami Visa oraz za korzystanie z usługi Visa cash back
Do końca czerwca br. potrwa rozpoczęta 1 kwietnia najnowsza kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa. Promocja pod hasłem: „Płać kartą i wygrywaj każdego dnia”, zorganizowana przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi, zachęca konsumentów do płacenia za mniejsze i większe zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa m.in. telewizyjna i radiowa.
W loterii promocyjnej udział mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestrować można również transakcje internetowe opłacone kartami Visa.
– Promocja, w której pula nagród to ponad pół miliona złotych jest skierowana do wszystkich posiadaczy kart Visa w Polsce, ale przede wszystkim do użytkowników kart debetowych, którymi najczęściej dokonywane są płatności za codzienne zakupy. W przypadku nagród losowanych każdego dnia dajemy przy tym możliwość podwójnych wygranych; chcemy w ten sposób dodatkowo zachęcać coraz liczniejszą rzeszę użytkowników zbliżeniowych kart Visa do płatności zbliżeniowych, a użytkowników kilkunastu milionów kart otwartych na usługę Visa cash back do korzystania z tej wygodnej i bezpiecznej formy wypłaty gotówki podczas zakupów opłacanych kartą – powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.
Wszystkie transakcje zarejestrowane w danym miesiącu uczestniczą w losowaniu jednej z trzech nagród głównych – kart przedpłaconych Visa o wartości 50 tys. zł każda. Codziennie losowane są 3 karty przedpłacone Visa o wartości 1000 zł oraz trzy ekspresy do kawy NESCAFE Dolce Gusto Picollo. Jeśli wylosowana transakcja była płatnością zbliżeniową Visa lub przy płatności skorzystano z usługi Visa cash back, to osoba zgłaszająca taką zwycięską transakcję otrzyma dodatkowy bonus o wartości 1000 zł. W Polsce zostało już wydanych ponad 3 mln zbliżeniowych kart Visa, a ponad 12 mln użytkowników debetowych kart Visa może korzystać z usługi Visa cash back przy okazji płacenia kartą za zakupy.
Rejestracji transakcji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, z pomocą specjalnego „robota” Gadu-Gadu działającego pod numerem 33339, wysyłając SMS czy korzystając z aplikacji Visa PL na iPhone’a. – Aplikacja Visa PL to nie tylko szybki i wygodny kanał rejestracji transakcji w promocji, ale także dodatkowa funkcjonalność w postaci prostej i wygodnej listy zakupowej, która jest dostępna dla użytkowników telefonów iPhone przez cały czas, nie tylko podczas promocji – dodał Tomasz Owoc.
Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji wykorzystująca 30 i 15-sekundowe spoty oraz w ogólnopolskich sieciach rozgłośni radiowych (także 30- i 15-sekundowe spoty), a także w stacjach radiowych wybranych sieci sklepów (tzw. in-store radio) – spoty 15-sekundowe. Kampania reklamowa ma miejsce także w prasie ogólnopolskiej (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny lifestyle’owe oraz hobbystyczne), w Internecie (m.in. obecność na największych portalach) oraz w punktach sprzedaży (m.in. w sieciach Carrefour i Kaufland, na stacjach paliw Shell czy w kinach sieci Multikino). Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi&Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MEC Global.
Źródło: Visa Europe