Płać kartami w technologii MasterCard® PayPass™ podczas tegorocznego festiwalu filmowego Nowe Horyzonty

W tym roku podczas jedenastej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we wszystkich punktach gastronomicznych oraz punktach sprzedaży biletów na terenie filmowej imprezy można zapłacić kartami w technologii MasterCard PayPass.

PayPass to jedyna forma płatności, która w filmowo – festiwalowym zamieszaniu zagwarantuje nam oszczędność czasu i bezpieczeństwo pieniędzy. Nareszcie koniec z grzebaniem po kieszeniach i szukaniem drobnych!
 
Tegoroczna edycja festiwalu Nowe Horyzonty (odbywającego się w dniach 21 lipca – 31 lipca) będzie pełna niespodzianek. Tak, jak ideą festiwalu jest zaprezentowanie filmów wykraczających poza granice konwencjonalnego kina, tak ideą jego organizatorów oraz firmy MasterCard jest wykroczenie poza granice konwencjonalnych rozwiązań. MasterCard ma status oficjalnego partnera festiwalu.

Dlatego na terenie imprezy uczestnicy będą mogli dokonywać transakcji innowacyjną formą płatności – kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass. Wystarczy zbliżyć swoją kartę MasterCard PayPass lub Maestro® PayPass do specjalnego czytnika, a transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeżeli kwota festiwalowych zakupów przekroczy 50 zł, oprócz zbliżenia karty do czytnika trzeba będzie dodatkowo wstukać kod PIN, jednak bez podawania karty sprzedawcy.

MFF Nowe Horyzonty to największy i jeden z najważniejszych festiwali filmowych w Polsce. Od 11 lat prezentuje niekonwencjonalne kino autorskie, filmy poszukujące nowego języka, ciekawej formy, tematów nieobecnych w produkcjach głównego nurtu. Program festiwalu bywa pretekstem i inspiracją do odkrywania nowych horyzontów, także w innych dziedzinach sztuki. Towarzyszące festiwalowi wydarzenia – wystawy i instalacje, spektakle i koncerty, wykłady i warsztaty składają się na spójną, interdyscyplinarną propozycję artystyczną. W programie tegorocznej edycji w ciągu 11 dni zostanie pokazanych 480 filmów z 50 krajów.

Co zyskają uczestnicy festiwalu Nowe Horyzonty płacąc kartami z technologią PayPass?

Każdy, kto kupi kawę w festiwalowym barze i zapłaci za nią kartą MasterCard PayPass otrzyma termiczny kubek, który pozwoli na dłuższe cieszenie się kawą i filmami.

Chcemy zapewnić uczestnikom festiwalu wygodę i szybkość transakcji oraz bezpieczeństwo. Nad płatnościami dokonywanymi kartami w technologii MasterCard PayPass festiwalowicze mają całkowitą kontrolę – nie wypuszczają swoich  kart z rąk. Zbliżają je jedynie do czytnika, a przy kwotach większych niż 50 zł, wstukują dodatkowo kod PIN. Nie muszą szukać drobnych po kieszeniach ani rozmieniać banknotów, dzięki czemu transakcje przebiegają szybko i sprawnie – mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager polskiego oddziału MasterCard Europe.

Festiwal Nowe Horyzonty w terminale z funkcjonalnością PayPass zaopatruje firma eService. Katarzyna Jaworska z Zespołu Marketingu i PR z Service mówi – Nowoczesna technologia, jaką oferuje eService doskonale sprawdza się podczas imprez plenerowych. Tu liczy się przede wszystkim czas realizowanej płatności, który znacznie się zmniejsza podczas transakcji zbliżeniowych.

Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można płacić w następujących punktach:  AlmiDecor, Bomi, Boti, Carry, CCC, Cinema City, Coffee Heaven, Cropp, Douglas, T-Mobile, Eurest, Euro-Apteka, Empik, Flo, Freshmarket, House, Ikea, Kakadu, Krakowski Kredens, Księgarnie Matras, McDonald’s i McCafe, Mohito, Multikino, Promostars, Reserved, Rossman, Salad Story, Saloniki Prasowe Kolporter, Shell, Sferis, Smyk, Sodexo, Venezia, Żabka, Quazi oraz na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millenium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.

Źródło: Weber Shandwick