Na fan pageu Moje Inteligo, marki bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego, pojawił się nowy konkurs promujący płatności mobilne IKO. Aplikację według pomysłu banku przygotowała agencja Mint Media.
W znajdującej się na profilu zakładce konkursowej użytkownicy mogą zamieszczać swoje zdjęcia, grafiki, memy, które będą obrazować hasło „Płać mobilnie, żyj wygodnie”. Autorzy najpopularniejszych prac, które zostaną docenione przez jury, otrzymają nagrody. Są nimi gadżety do smartfonów: klawiatury laserowe, ładowarki solarne i głośniki bezprzewodowe. Konkurs potrwa trzy tygodnie, będzie składał się z trzech etapów i jest dostępny na fan pageu Moje Inteligo.
Konkurs promuje usługę IKO dostępną od października ubiegłego roku dla klientów Inteligo. IKO jest innowacyjnym systemem płatności mobilnych, który jest akceptowany już w ponad 70 000 terminali płatniczych eService, ponad 6 tys. bankomatów PKO Banku Polskiego i Euronet oraz 8 tys. sklepów internetowych. Aplikacja IKO została wyróżniona nagrodą w kategorii specjalnej „Innowacja Finansowa” w konkursie „Złoty Bankier”.
To już kolejna aplikacja przygotowana przez agencję Mint Media dla PKO Banku Polskiego – dotychczasowe realizacje to między innymi edukacyjny projekt dla młodzieży Olimpiada Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym czy konkursy wspierające zaangażowanie banku w masowe biegi związane z wydarzeniami historycznymi „Zabiegaj o pamięć”.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto Banku za 2013 rok wyniósł 3,2 mld zł. Jest spółką krajową z największą wartością akcji w wolnym obrocie na GPW. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz piąty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Jest Bankiem najczęściej wybieranym przez małe i średnie firmy, według badania Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz Warszawskiego Instytutu Bankowości. Raporty Roczne PKO Banku Polskiego są regularnie nagradzane przez Instytut Rachunkowości i Podatków w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe.
Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse – jej wartość wyceniono na 3,7 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.
MintMedia