Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService SA, spółka należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, zakończyła komercyjne wdrożenie nowej usługi – akceptacji płatności w Internecie.
Od chwili uruchomienia usługi, eService jest jedyną na rynku polskim firmą udostępniającą swoim klientom możliwość kompleksowej akceptacji wielowalutowych transakcji elektronicznych dokonywanych zarówno w terminalach płatniczych, Internecie, przez telefon (w tym IVR) oraz w systemie zleceń stałych.
Dzięki bezpośredniej współpracy w zakresie przelewów elektronicznych z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, PayPal oraz Krajową Izbą Rozliczeniową i bankami, akceptanci współpracujący z eService mogą zaoferować swoim klientom szerokie spektrum dostępnych form płatności.
„Usługa akceptacji płatności w Internecie, którą oferujemy zawiera największą na rynku liczbę funkcjonalności. Firmom, które nie rozpoczęły jeszcze działalności w Internecie zaproponujemy specjalną, kompleksową ofertę pozwalającą bezproblemowo uruchomić i wypromować własny sklep internetowy” – wyjaśnia Sebastian Ramatowski, Dyrektor Biura Rozwoju i Marketingu eService. Dedykowany serwis produktowy „eService Online” (www.eserviceonline.pl) umożliwia szybkie i proste nawiązanie współpracy w zakresie obsługi transakcji internetowych. Serwis został zaprojektowany głównie z myślą o właścicielach sklepów internetowych, którzy chcą przyjmować wiele form płatności współpracując z jedną instytucją finansową. System eService umożliwia otrzymywanie zapłaty za towary i usługi dokonywane zarówno kartami płatniczymi, przelewami elektronicznymi oraz za pomocą tzw. wirtualnej portmonetki.
„Dotychczas żaden polski agent rozliczeniowy nie oferował tak kompleksowej usługi akceptacji wielowalutowych transakcji elektronicznych dokonywanych zarówno w terminalach płatniczych, Internecie, przez telefon oraz w systemie zleceń stałych. Uruchomienie nowej linii biznesowej jest dla nas dużym osiągnięciem i powodem do dumy. Wdrożenie z pewnością przyczyni się do umocnienia wizerunku eService jako firmy wyróżniającej się wysokim poziomem technologicznym oferowanych produktów i kompleksową ofertą” – kontynuuje dyrektor Ramatowski.
Wysoka jakość i niezawodność nowej platformy płatniczej eService zostały potwierdzone w pilotażu usługi, przeprowadzonym od grudnia 2010 roku do końca lutego br. na ograniczonej liczbie sklepów.
Platforma jest idealnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorcy rynku eCommerce niezależnie od skali prowadzonego biznesu. Intuicyjny system do zarządzania transakcjami, prosty model rozliczeniowy oraz brak opłaty abonamentowej i wdrożeniowej, to tylko niektóre atuty oferty eService. Jednak najważniejszą wartością nowego rozwiązania biznesowego jest możliwość realizacji w pełni kompleksowych płatności za pośrednictwem jednego agenta rozliczeniowego.
„Współpraca z eService zwiększa możliwości klienta w ramach obsługiwanych transakcji internetowych. Przygotowaliśmy do wyboru cztery promocyjne pakiety współpracy, dzięki którym klienci uzyskają preferencyjne warunki zarówno w zakresie obsługi transakcji internetowych, transakcji dokonywanych w terminalach płatniczych oraz obsługi rachunku bankowego i produktów kredytowych” – zachęca dyrektor Ramatowski. Wdrożenie akceptacji płatności w Internecie jest kolejnym krokiem w procesie budowy wizerunku uniwersalnego, niezawodnego i posiadającego najszersze portfolio produktów finansowych agenta rozliczeniowego.
Nasza przynależność do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego tworzy ofertę i możliwości nieosiągalne dla naszej konkurencji w obszarze warunków dotyczących popularnych oraz wyspecjalizowanych produktów bankowych dla wszystkich segmentów biznesowych.
Źródło: eService S.A.