„Mobilne placówki to element naszej strategii, jaką jest coraz szersze udostępnienie naszych usług. Mają one na celu stworzenie miejsca do obsługi poza oddziałami Banku, zarówno istniejących, jak i potencjalnych Klientów. Jesteśmy gotowi spełniać potrzeby naszych klientów w najbardziej elastyczny dla nich sposób” – mówi Adam Proń, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Detalicznej. – „Dzięki bezprzewodowemu połączeniu z Bankiem klienci mogą „od ręki” założyć rachunek, bądź złożyć wniosek o kredyt. Teraz dzięki „ruchomym oddziałom” stajemy się jeszcze bardziej dostępni, co przekłada się na wzrost zadowolenia naszych Klientów.” – dodaje Proń.
Produkty oferowane w mobilnych placówkach ING Banku Śląskiego:
– dla klienta indywidualnego: konto z Lwem, konto z Lwem Komfort, konto z Lwem Direct, Otwarte Konto Oszczędnościowe. Ponadto można złożyć wniosek o kartę kredytowa, pożyczkę oraz skorzystać z doradztwa finansowego.
– dla segmentu Small Business: konto ZYSK, konto ZYSK +, konto ZYSK Direct, oferta dla Start-up’ów, Również ci klienci mogą złożyć wniosek o kartę kredytowa, o pożyczkę oraz skorzystać z doradztwa finansowego.
Mobilne placówki cieszą się bardzo dużą popularnością, zwłaszcza w segmencie Small Business. Są obecne w miejscach, w których przedsiębiorcy (istniejący już na rynku oraz rozpoczynające działalność, tzw. „start-up’y”), zwykle załatwiają sprawy związane z prowadzeniem działalności. Przy okazji wizyty w różnych urzędach takich, jak na przykład ZUS i GUS, przedsiębiorcy mogą założyć konto firmowe, a także zapoznać się z ofertą ING Banku skierowaną do tego sektora.
Do tej pory placówki mobilne odwiedziły Warszawę, Kraków, Katowice, Gliwice, Zabrze, Tychy, Mysłowice, Chorzów, Rudę Śląską, Tarnowskie Góry, Łódź, Lublin, Nowy Sącz.