Placówki mobilne – ING Bank Śląski coraz bliżej klienta

„Mobilne placówki to element naszej strategii, jaką jest coraz szersze udostępnienie naszych usług. Mają one na celu stworzenie miejsca do obsługi poza oddziałami Banku, zarówno istniejących, jak i potencjalnych Klientów. Jesteśmy gotowi spełniać potrzeby naszych klientów w najbardziej elastyczny dla nich sposób” – mówi Adam Proń, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Detalicznej. – „Dzięki bezprzewodowemu połączeniu z Bankiem klienci mogą „od ręki” założyć rachunek, bądź złożyć wniosek o kredyt. Teraz dzięki „ruchomym oddziałom” stajemy się jeszcze bardziej dostępni, co przekłada się na wzrost zadowolenia naszych Klientów.” – dodaje Proń.

Produkty oferowane w mobilnych placówkach ING Banku Śląskiego:

– dla klienta indywidualnego: konto z Lwem, konto z Lwem Komfort, konto z Lwem Direct, Otwarte Konto Oszczędnościowe. Ponadto można złożyć wniosek o kartę kredytowa, pożyczkę oraz skorzystać z doradztwa finansowego.

– dla segmentu Small Business: konto ZYSK, konto ZYSK +, konto ZYSK Direct, oferta dla Start-up’ów, Również ci klienci mogą złożyć wniosek o kartę kredytowa, o pożyczkę oraz skorzystać z doradztwa finansowego.

Mobilne placówki cieszą się bardzo dużą popularnością, zwłaszcza w segmencie Small Business. Są obecne w miejscach, w których przedsiębiorcy (istniejący już na rynku oraz rozpoczynające działalność, tzw. „start-up’y”), zwykle załatwiają sprawy związane z prowadzeniem działalności. Przy okazji wizyty w różnych urzędach takich, jak na przykład ZUS i GUS, przedsiębiorcy mogą założyć konto firmowe, a także zapoznać się z ofertą ING Banku skierowaną do tego sektora.

Do tej pory placówki mobilne odwiedziły Warszawę, Kraków, Katowice, Gliwice, Zabrze, Tychy, Mysłowice, Chorzów, Rudę Śląską, Tarnowskie Góry, Łódź, Lublin, Nowy Sącz.