Platforma Comach CAFÉ zdobywa rekomendację „Gazety Bankowej”

– Przyznanie tytułu „Rekomendacja Gazety Bankowej” pokazuje wyraźnie, iż platforma CAFÉ doskonale trafia w zapotrzebowanie oraz obecne trendy na rynku finansowym. Główny kierunek dalszej ewolucji platformy to jej rozwój od strony administracji biznesowej. Widać wyraźnie, że systemy, w których mamy do czynienia z „twardym” podziałem pomiędzy modułami i funkcjonalnościami, odchodzą do lamusa. Przyszłość leży w otwartych platformach pozwalających na budowę rozwiązań, które bardziej przypominają portal niż system transakcyjny, a konfiguracja od strony administratora biznesowego przypomina składanie klocków za pomocą myszki – komentuje Sławomir Gierek, Kierownik Subcentrum CRM i Portale, Dział Konsultingu Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia, Comarch SA.

Platforma CAFÉ jest rozwiązaniem, które oznacza kompletne środowisko pracy dla oddziałów, Contact Center oraz innych placówek instytucji finansowych. Podstawą filozofii CAFÉ jest jednolita platforma technologiczna, w której osadzone są wszystkie moduły funkcjonalne dostępne dla użytkowników. Dzięki zastosowaniu architektury portletów, jak również oparciu platformy na systemie Comarch CMS możliwe jest pełne biznesowe zarządzanie formą i zawartością systemu widzianego oczami użytkownika. Teraz dostosowywanie środowiska pracy do zmiennych potrzeb biznesowych, jak również łączenie funkcjonalności biznesowych z informacyjnymi czy nawet intranetem jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Pracownik, przychodząc do pracy, loguje się do jednego systemu, w którym ma wszystkie potrzebne opcje, poczynając od informacji ogólnofirmowych, a kończąc na operacjach gotówkowych wykonywanych w kasie.