Platinum Towers – nowe spojrzenie na reklamę nieruchomości

Kampania dedykowana jest nowym rozwiązaniom wprowadzonym przez Atlas Estates, dewelopera realizującego inwestycję Platinum Towers. Kampania „Idealne życie w idealnym miejscu” promuje rozwiązania, dzięki którym mieszkańcy apartamentów Platinum Towers, jako pierwsi w Polsce będą mieli dostęp do usług na poziomie pięciogwiazdkowego hotelu.

Wśród propozycji przygotowanych przez firmę znajdują się m.in. room service, możliwość zamówienia serwisu sprzątającego oraz opieki nad lokalem podczas dłuższej nieobecności, pranie, prasowanie, zakupy czy rezerwacja biletów. Ponadto, do każdego apartamentu Atlas Estates dołączy w prezencie ważną przez 10 lat kartę członkowską prestiżowego klubu Holmes Place, gdzie mieszkańcy będą mogli skorzystać z siłowni, basenu oraz salonu spa.

„Nasza kampania prezentuje Platinum Towers w nietypowym ujęciu. Postanowiliśmy odejść tym razem od standardowych narzędzi wykorzystywanych w marketingu usług deweloperskich. Skupiliśmy się przede wszystkim na komunikacji korzyści i udogodnień płynących z zamieszkania w tych apartamentach, a nie, jak jest to powszechne – prezentowaniu wizualizacji czy pogodnych zdjęć szczęśliwych rodzin” – mówi Michał Witkowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Atlas Estates. „Myślą przewodnią kampanii jest próba pokazania, czym jest luksus w wydaniu Platinum Towers – nie chodzi tu kryształowe żyrandole i marmury, ale o komfort i wolny czas, które mieszkańcy zyskują dzięki temu, że wiele uciążliwych obowiązków domowych jest zlecanych
na zewnątrz” – dodaje M. Witkowski.

Na potrzeby kampanii zrealizowano specjalną sesję zdjęciową inspirowaną rozwiązaniami oferowanymi klientom Platinum Towers. Autorem zdjęć jest Oliver Schwarzwald, niemiecki fotografik, laureat wielu prestiżowych nagród fotograficznych, współpracujący z m.in. z dziennikiem Le Figaro.

Działania reklamowe obejmują zasięgiem telewizję, prasę (różne rozwiązania formatowe i inserty w prasie biznesowej i lifestylowej), outdoor oraz ambient media w miejscach, w których grupa docelowa spędza czas wolny.

Za stworzenie koncepcji, opracowanie strategii i jej realizację odpowiada agencja BBDO (strategia: Adam Nowakowski, kreacja: Piotr Zawałło – Senior Art Director i Mateusz Wójcik – Senior Copywriter, Client Service: Katarzyna Włodarczyk – Deputy Client Service Director, Beata Strzelbicka-Krosny – Account Director oraz Joanna Malinowska – Account Manager).

Za realizację sesji oraz postprodukcję odpowiedzialne było studio Photoby. Zakup mediów: Media on. Działania z zakresu ambient mediów realizowane są przez agencję Qlu.