Platforma płatności dla firm inviPay.com wprowadziła dwie nowe funkcje, które ułatwiają zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie. Kupujący nie muszą już rejestrować się, aby rozliczać transakcje za pośrednictwem platformy. Ponadto inviPay.com zintegrowało się z największymi fakturowniami online.
Jeszcze do niedawna rozliczanie transakcji za pośrednictwem inviPay.com wymagało, aby zarówno sprzedający, jak i kupujący byli zarejestrowanymi użytkownikami platformy. Sprzedawcy zwracali jednak uwagę, że utrudnia to przekonywanie kontrahentów do nowej metody płatności. Odpowiadając na tę potrzebę inviPay.com uprościło proces rozliczeń – kupujący nie muszą już dokonywać rejestracji. Ułatwienie doceniają m.in. przedsiębiorcy z branży transportowej.
– Wielu moich klientów pracuje w terenie i trudno było ich przekonać do przejścia przez proces rejestracji, wymagający podpisania umowy i dostępu do komputera. Po wyeliminowaniu tych wymogów liczba płatności, które rozliczam przez inviPay.com natychmiast wzrosła – mówi Paweł Tułacz, właściciel firmy transportowej T-Transport.
Kolejnym udogodnieniem dla użytkowników platformy jest integracja z najpopularniejszymi fakturowniami online: inFakt.pl, wFirma.pl, iFirma, Fakturownia oraz QuickFile. Dzięki temu skróceniu ulega czas niezbędny na zarządzanie fakturami – są one automatycznie wprowadzane do inviPay.com.
/ InviPay.com