Płatności kodem Blik na Worldline Tap on Mobile

Worldline w ramach dotychczasowej współpracy z BLIKIEM udostępni klientom funkcjonalność płatności kodem BLIK w aplikacji Tap on Mobile. W ramach partnerstwa, przedsiębiorcy korzystający z aplikacji Tap on Mobile – terminala w telefonie, będą mogli od tej pory przyjmować płatności kodem BLIK.

Udostępnienie w Tap on Mobile płatności kodem BLIK to kolejny krok w rozwoju aplikacji, która oferuje swoim użytkownikom coraz więcej możliwości. Dotychczas klienci mieli możliwość jedynie przyjmowania na Tap on Mobile płatności zbliżeniowych BLIK. Dzięki poszerzeniu oferty o płatności kodem BLIK, grono potencjalnych klientów, którzy będą mogli zapłacić przy pomocy kodu BLIK wzrośnie do 16,3 mln.

Aplikacja Tap on Mobile pozwala w łatwy sposób zmienić urządzenie z systemem Android w mobilny terminal płatniczy, który umożliwia przyjmowanie płatności wszędzie tam, gdzie się znajdujemy. Co więcej, aplikacja ta pozwala na akceptowanie płatności zbliżeniowych BLIK, kartami kredytowymi i debetowymi oraz portfelami mobilnymi, nie powodując kosztów stałych, a co najważniejsze, nie wymagając żadnych dodatkowych urządzeń.
Współpraca Worldline z BLIKIEM to kolejny krok w stronę stworzenia uniwersalnego rozwiązania dla płatności mobilnych. W związku z rozwojem BLIKA i planowaną w przyszłości obecnością tej usługi na innych rynkach europejskich, aplikacja Tap on Mobile z funkcjonalnością przyjmowania płatności BLIK będzie idealnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców w pozostałych krajach Europy, ułatwiając użytkownikom dokonywanie płatności niezależnie od ich lokalizacji.

– Nasza aplikacja Tap on Mobile stale się rozwija, oferując swoim użytkownikom coraz więcej możliwości. Niezmiernie cieszy nas poszerzenie funkcjonalności naszej flagowej aplikacji o płatności kodem BLIK, gdyż dzięki temu jesteśmy w stanie dotrzeć do większej grupy odbiorców, którzy chcą i będą korzystali z szybkich, wygodnych, a przede wszystkim bezpiecznych transakcji płatniczych, które nie wymagają posiadania karty płatniczej – podkreśla Artur Żymańczyk, Country Manager w Worldline Polska.

– BLIK jest dzisiaj jedną z najpopularniejszych metod płatności mobilnych w Polsce, z ponad 16,3 mln aktywnych użytkowników, a Worldline jest globalnym liderem w dziedzinie płatności elektronicznych obecnym w całej Europie. Korzyści dla użytkowników są niezaprzeczalne: łatwiejsze dokonywanie płatności niezależnie od lokalizacji. Tym samym, łącząc siły będziemy dynamicznie rozwijać rynek płatności mobilnych i zapewniać klientom jeszcze więcej wygody w codziennych transakcjach płatniczych – dodaje Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Źródło: Wordline