Płatności z Visa Checkout dostępne w księgarni Ravelo.pl

Visa

Visa Checkout – popularna, wygodna i bezpieczna forma płatności online – jest już dostępna dla klientów Ravelo.pl. Dzięki usłudze do dokonania płatności wystarczy jedno kliknięcie, a następnie podanie loginu i hasła.

W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu po to, aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty, ani wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Dodatkowo usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3-D Secure.

Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).

„Oddajemy w ręce naszych klientów usługę wygodną, prostą i bezpieczną, która spełnia ich aktualne potrzeby w zakresie płatności. Płacenie kartą online z Visa Checkout  jest naprawdę komfortowe, a po to aby przekonać klientów o zaletach usługi, przygotowaliśmy wspólnie z Visa atrakcyjną promocję rabatową” – komentuje Dorota Bachman, Prezes Ravelo.pl.

Ravelo.pl to księgarnia internetowa, oferująca klientom szeroki asortyment książek, zabawek, akcesoriów do domu oraz dekoracji. Wraz z wdrożeniem Visa Checkout przez Ravelo.pl na klientów czeka atrakcyjna promocja, w ramach której za zakupy o wartości minimum 40 zł opłacone z Visa Checkout konsumenci automatycznie zyskują rabat w wysokości 10 zł. Z promocji można skorzystać do końca lipca 2017 r.

„Visa Checkout nie tylko ułatwia płacenie online konsumentom, ale przynosi także wymierne korzyści detalistom, którzy udostępniają tę metodę płatności. Połączenie zalet, jakie oferuje usługa – nowy standard płatności, brak przenoszenia kupujących poza stronę sklepu internetowego, intuicyjna obsługa, zmniejszenie ilości wypełnianych pól podczas płatności – daje nową jakość, którą Visa Checkout proponuje kupującym on-line. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa, dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 82% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30% więcej niż pozostali klienci.

9 na 10 badanych przyznaje, że jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout” – dodaje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa*.

Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 300 tys. detalistów. Dotychczas w Visa Checkout utworzono ponad 21 milionów kont.