Płatności za myjnie w aplikacji Pango

Pango Polska i firma I2M – operator aplikacji Be Loyal nawiązały współpracę umożliwiając płatności na ponad 30 myjniach w całej Polsce w aplikacji Pango.

Aplikacja Pango dotychczas kojarzona była płatnościami za parking w strefach płatnego parkowania i na parkingach prywatnych. Od dziś to rozwiązanie dostępne w ponad 65 miastach zostało wzbogacone o płatności za myjnie współpracujące z aplikacją Be Loyal.

Aplikacja Pango przeszła dużą metamorfozę w ostatnich miesiącach. Mapa, będąca dotąd jej wizytówką została przebudowana, tak by móc prezentować nie tylko parkingi i strefy płatnego parkowania, ale także Myjnie bezdotykowe na których można płacić z Pango. Użytkownik, który chce skorzystać z nowego rozwiązania, skanuje kod QR naklejony przy stanowisku mycia lub samodzielnie wskazuje stanowisko w aplikacji. Po wybraniu kwoty i opłaceniu zakup, automat myjący zostaje doładowany wskazaną kwotę a wybór programu rozpoczyna naliczanie czasu.

– Naszym celem jest by aplikacja Pango była pierwszym na rynku rozwiązaniem, które z biegiem czasu będzie w stanie zaadresować wszystkie potrzeby kierowców – mówi Tomasz Krajewski, CEO Pango Polska. – Współpraca z Be Loyal jest dla Nas bardzo ważnym krokiem do realizacji tego celu. Dziękujemy i2M i BKF Myjnie – lidera w zakresie automatów myjących w Polsce za zaufanie i pomoc w tym przedsięwzięciu – dodaje.

Przemysła Krzywania z I2M operatora Be Loyal: Pandemia zwiększyła zainteresowanie właścicieli myjni i samych kierowców bezpiecznymi i bezstykowymi płatnościami za myjnie. W ostatnich miesiącach zainteresowanie płatnością aplikacją Be Loyal zwiększyło się dwukrotnie. Liczymy, że dzięki współpracy z Pango Polska ten trend nie tylko uda się utrzymać, ale jeszcze przyśpieszy.

Od 5 października rozpoczął się proces udostępniania aktualizacji Użytkownikom aplikacji Android, aplikacja dla iOS jest w procesie certyfikacji i powinna być dostępna w ciągu kilku dni.

Źródło: Pango