Płatności zbliżeniowe MasterCard® PayPass™ w Carrefour

Płatności zbliżeniowe MasterCard PayPass stają się coraz bardziej popularne. Do grona akceptantów technologii zbliżeniowej właśnie dołączyła sieć hipermarketów Carrefour. Dzięki temu zapłata za zakupy tych sklepach zajmie mniej czasu, a sklepowe kolejki będą coraz krótsze.

Polacy kochają zakupy. W ciągu ostatnich 10 lat sprzedaż detaliczna wzrosła o 30%. Rosnącą popularnością cieszą się super- i hipermarkety oraz sieci delikatesów. Coraz częściej wybieramy duże sieci handlowe, poszukując wygody i oszczędności czasu. Zdarza się jednak, że podchodząc do kasy zamiast zaoszczędzić czas, niepotrzebnie marnujemy go na stanie w długich kolejkach.

Sieć Carrefour rozumiejąc potrzeby swoich klientów zdecydowała się na instalację terminali do płatności zbliżeniowych w technologii MasterCard PayPass. Supermarkety odwiedzane są każdego dnia przez dziesiątki tysięcy Polaków. Dzięki wdrożeniu płatności zbliżeniowych klienci wszystkich hipermarketów Carrefour będą mogli jeszcze szybciej płacić za codzienne zakupy.

– Carrefour to kolejna duża sieć handlowa współpracująca z Elavon, która oferuje swoim klientom bezpieczną oraz innowacyjną metodę płatności. Technologia zbliżeniowa staje się powszechna, a my staramy się dostarczyć naszym partnerom jak najlepsze rozwiązania techniczne – mówi Marek Maciocha, Dyrektor Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów w Elavon Merchant Services.

MasterCard PayPass umożliwia realizowanie transakcji zbliżeniowych na dowolną kwotę. Płatności poniżej 50 PLN nie wymagają autoryzacji; aby wykonać transakcję, wystarczy jedynie przyłożyć kartę w technologii PayPass do czytnika. Jeśli operacja przekracza tę kwotę, dodatkowo zatwierdzamy ją, podając kod PIN.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Carrefour dołączył do sieci akceptacji technologii MasterCard PayPass. Wierzymy, że klienci hipermarketu szybko docenią zalety płatności zbliżeniowych w technologii PayPass – podkreśla Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji MasterCard Polska.

Płatności zbliżeniowe cieszą się w Polsce rosnącą popularnością. W ostatnim czasie do grona akceptantów technologii zbliżeniowej dołączyły sklepy PSS Społem, Przewozy Regionalne i drogerie Schlecker. Wygodne i szybkie płatności nabierają szczególnego znaczenia właśnie dziś, kiedy coraz lepiej rozumiemy maksymę „czas to pieniądz”.

Źródło: MasterCard