Płatności zbliżeniowe Visa ułatwieniem dla kibiców podczas Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2019

Visa

Podczas fazy grupowej ponad połowę transakcji na stadionach zrealizowano zbliżeniowo. Jak wynika z danych Visa dostarczonych przez Natixis Payments, najwięcej środków wydali kibice z Francji, wyprzedzając fanów ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii; Japończycy wydali średnio najwięcej na pojedyncze zakupy.

Visa (NYSE: V), oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, opublikowała analizę transakcji zrealizowanych od 7 do 20 czerwca br. podczas fazy grupowej Mistrzostw Świata Kobiet FIFA we Francji. Wynika z niej, że na dziewięciu oficjalnych stadionach turnieju ponad połowę (51%) płatności zrealizowano zbliżeniowo, za pomocą kart, smartfonów, opasek i innych urządzeń ubieralnych.

Analiza płatności zrealizowanych przez posiadaczy kart Visa poza stadionami wykazała zwiększone wydatki na usługi turystyczne we Francji, szczególnie w mniejszych miejscowościach, w których odbywały się mecze. W dziewięciu miastach, w których rozegrano mecze fazy grupowej, liczba transakcji zbliżeniowych zrealizowanych przez zagranicznych posiadaczy kart Visa wzrosła o 140%.

„Miłośnicy piłki nożnej cenią sobie szybkość, wygodę i bezpieczeństwo płatności zbliżeniowych – dzięki nim mogą ograniczyć czas stania w kolejce, a w rezultacie szybciej wrócić do śledzenia wydarzeń na boisku” – powiedziała Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer w Visa. „Jako wyłączny dostawca usług płatniczych podczas Mistrzostw Świata Kobiet FIFA, jesteśmy dumni, że wspieramy piłkarki, dzięki którym ten turniej był tak wspaniałym widowiskiem. Jednocześnie dbamy o zapewnienie kibicom jak najlepszych wrażeń dzięki szybkim i innowacyjnym sposobom płatności”.

Wyniki analizy Visa

Dane dotyczące płatności na stadionach (w okresie: 7 – 20 czerwca)

Transakcje w punktach sprzedaży poza stadionami (w okresie: 7 – 20 czerwca)

Analiza płatności dokonywanych poza stadionami przez posiadaczy kart Visa wykazała wzrost wydatków na turystykę w miastach goszczących turniej.

Obecność Visa na turnieju

Celem Visa, globalnego lidera technologii płatniczych, było zapewnienie kibicom jak najlepszych wrażeń poprzez udostępnienie im najnowszych technologii płatniczych na wszystkich arenach Mistrzostw Świata Kobiet FIFA, włączając w to płatności kartą, smartfonem lub za pomocą urządzeń ubieralnych.