Play uruchamia mobilny market z ubezpieczeniami dla swoich abonentów

Firma Play uruchamia mobilny market polis, w którym zamierza oferować 31 produktów ubezpieczeniowych w sześciu kategoriach: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Z oferty będą mogli skorzystać tylko abonenci.

Na początek oferta skierowana zostanie do posiadaczy smartfonów z Androidem, ale użytkownicy iPhone’ów dostaną apkę na dniach. Po zainstalowaniu Play Ubezpieczenia użytkownicy otrzymują mobilny market ubezpieczeniowy z ofertą 31 polis. Całość zbudowana jest w modelu 6 kategorii: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Tu klienci Play znajdą 31 produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach zakresowo-cenowych), związanych z konkretnymi zdarzeniami z życia.

Dla klientów Play Ubezpieczenia przygotowane zostały m.in.: produkty, takie jak Fitness assistance (opłata 1,99 zł mc) – w przypadku wypadku w trakcie treningu ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty udzielonej pomocy. Bezpieczna torebka (opłata 0,99 zł mc) czyli ubezpieczenie damskiej torebki wraz z jej zawartością – czyli zwrot wartości m.in. torebki, pieniędzy, urządzeń elektronicznych oraz kosztów wyrobienia nowych dokumentów. Assistance rowerowy (opłata 3,99 zł mc) czyli pomoc, jeśli posiadacz ulegnie wypadkowi rowerowemu.

Ceny oferowanych produktów zaczynają się od 0,99 złotych miesięcznie, natomiast większość z nich nie przekracza 10 złotych. Wszystkie ubezpieczenia oferowane w markecie Play Ubezpieczenia, dostępne są ponadto w dwóch wariatach zakresowo-cenowych. Wersja Standard oferująca pełen zakres świadczeń w niższej cenie oraz wersja Premium, w której klient za wyższą opłatą, otrzymuje dodatkowe korzyści np. zwiększoną sumę ubezpieczenia lub dodatkowy zakres.

W aplikacji klient będzie mógł sprawdzić szczegóły dotyczące wykupionej polisy, a w przypadku konieczności zgłoszenia szkody, skontaktować się z ubezpieczycielem. Aplikacja poinformuje również o zbliżającym się końcu ochrony ubezpieczeniowej. Opłata za ubezpieczenie będzie dopisywana do rachunku za usługi telekomunikacyjne i płatna zgodnie z terminem okresu rozliczeniowego wykupionego abonamentu. Na start usługa jest dedykowana dla nowych i obecnych indywidulanych klientów abonamentowych/postpaid Play.

W ramach promocji Play zaproponuje pakiet Freemium. Klient Play dostanie do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy. W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru: Naprawy Domowe, Wsparcie Prawne i Gryzący problem (pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza).

Produkty ubezpieczeniowe dostępne w markecie ubezpieczeniowym zostały przygotowane przez towarzystwa u: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.