Plus Bank: środki wszystkich naszych klientów były i są w pełni bezpieczne

W związku z pojawiającymi się w mediach informacjami dotyczącymi zagrożenia dla systemów informatycznych naszego banku informujemy, że środki wszystkich klientów Banku były i są w pełni bezpieczne.

W pierwszym kwartale tego roku zidentyfikowane zostały próby przestępczej działalności kierowanej przeciwko Bankowi. Bank wykrył zagrożenie i niezwłocznie podjął działania między innymi  w zakresie wzmocnienia systemu bezpieczeństwa. Próby włamań i włamania do elektronicznych systemów bankowych zdarzają się na całym świecie jednak zespoły ds. bezpieczeństwa banków każdego dnia dają odpór tym którzy w sposób nielegalny chcą pozyskać dostęp do środków klientów banków.


PLUS BANK S.A. poinformował  swoich klientów o konieczności stosowania się do zasad bezpieczeństwa oraz zapewnił wszystkim klientom Banku korzystającym z bankowości elektronicznej wymianę haseł do logowania z wykorzystaniem dodatkowych metod autoryzacji. Ponadto, Bank na bieżąco  współpracuje z policją i prokuraturą w celu ujęcia osób, które podjęły się próby prowadzenia przestępczej działalności.


Ponownie przypominamy wszystkim klientom Banku o konieczności stosowania się do zasad bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości elektronicznej plusbank24.pl oraz do zapoznania się z najnowszymi ostrzeżeniami Rady Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich, dotyczącymi ataków hackerskich i sposobu zabezpieczenia się przed nimi na zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualności.