PlusBank traci klientów Polkomtela i Cyfrowego Polsatu

Klienci Cyfrowego Polsatu i Polkomtela dostali nowe numery rachunków do spłat abonamentu. Do tej pory należności z tego tytułu płynęły do PlusBanku. Firmy tłumaczą, że jest to zmiana czysto techniczna.

Wszystkie trzy instytucje należą do Zygmunta Solorza. Dotychczas obsługą rachunków bankowych Cyfrowego Polsatu i Polkomtela zajmował się PlusBank (dawny Invest-Bank). Obecnie klienci informowani są o nowych rachunkach do spłaty. Te prowadzone są w mBanku i Santander Banku Polska.

Forum

– Jest to zmiana czysto techniczna, standardowa stosowana przez firmy. Chciałabym podkreślić, że nie ma ona wpływu na usługi świadczone klientom. Dokładamy starań, aby przebiegła ona w sposób płynny i bezproblemowy dla naszych klientów – powiedziała nam Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu.

Niemal identyczną odpowiedź przesłał nam rzecznik prasowy sieci Plus. Dodał jednak, że zmiana dotyczy tylko części klientów Plusa. Odpowiedzi nie udzielił nam natomiast PlusBank.

W lipcu „Puls Biznesu” podał, że w związku ze złymi wynikami Plus Banku, Zygmunt Solorz zdecydował się dokapitalizować instytucję kwotą 84 mln zł. Jednocześnie biznesmen zapowiedział zmiany w strategii – bank ma się skupić na obsłudze klientów detalicznych, rezygnując z korporacji. Zmianę numerów rachunków można zatem odczytywać jako ruch w tym kierunku. Wcześniej bank zrezygnował też z utrzymywania własnych oddziałów i udostępnił klientom placówki sieci Plus.